شنبه، 19 تیر 95 - 01:05

 

سومین نشست از سلسله نشستهای آموزشی با عنوان راه های توسعه کسب و کار، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  با هدف بقای کسب و کارهای موجود در بازار آینده، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  اتاق بازرگانی اصفهان ،«زهرا اخوان نسب» عضو هیات نمایندگان و معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: در  فضای اقتصادی امروز  دنیا نقش آموزش به دلیل ایجاد تخصص و بهبود بهره وری عوامل تولید  همواره مورد توجه  بنگاههای اقتصادی موفق بوده است.

۰۲ ۰۱

وی افزود:برگزاری این دوره های آموزشی در راستای توانمند سازی و پیشرفت روز افزون بانوان در عرصه های اقتصادی صورت می گیرد.

«مهدی ناصری» مدرس دانشگاه و مشاور در حوزه های توانمند سازی و راه اندازی کسب و کار  در این نشست با اشاره به تغییرات عمده در صنایع دنیا مبتنی بر کسب و کار الکترونیکی گفت: تجارت الکترونیکی یک توانمند ساز جهت استفاده از فرصتهای دنیای کسب و کار است، لذا تجارت از این نوع یک استراتژی تغییر نیست بلکه استراتژی توسعه محسوب می گردد.

وی  افزود: شناسایی و به کار گیری فرصتها در دنیای پیرامون در راستای رشد کسب و کار و مجموعه ای از نوآوری های مبتنی بر فناوری در مدل کسب و کار از جمله مواردی است که در این دوره به آن توجه می گردد.

وی آشنایی با ابزارها ، مهارت ها و تکنیک های توسعه کسب و کار، استفاده از تجارت الکترونیکی برای ورود به بازارهای جدید و برنامه ریزی استراتژیک برای کسب مزیت رقابتی مبتنی بر فناوری اطلاعات آموزش را از مهمترین ویژگی کسب و کارهای جدید در بازار  برشمرد .

 

logo-samandehi