دوشنبه، 01 شهریور 95 - 04:40

 

استاندار اصفهان گفت: ضروری است که دولت بیش از گذشته به ظرفیت‌های موجود در استان اصفهان توجه داشته باشد و در راستای توسعه آن گام بردارد.

۷۴۲۴۸۳

رسول زرگرپور ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از ۷۳۴ پروژه مخابراتی استان اصفهان با اشاره به اینکه در هفته دولت در استان اصفهان یک هزار و ۶۱۰ پروژه افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتبار ۲۳ هزار و هشت میلیارد ریالی و در تمام ۲۳ شهرستان استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های در دست بهره برداری استان اصفهان با ۸۶ درصد مشارکت بخش خصوصی، هشت درصد اعتبارات دولتی و شش درصد اعتبارات شهرداری‌ها به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: برای بهره برداری از این طرح‌ها پنج نفر دیگر از اعضای کابینه دولت یازدهم به استان اصفهان سفر می‌کنند.

استاندار اصفهان همچنین به برگزاری یادواره یک هزار و شهید کارمند و رونمایی از کتاب عملکرد دولت یازدهم در هفته دولت در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این اقدامات به صورت کاملا ابداعی از سه سال گذشته تاکنون در استان اصفهان آغاز شده است.

وی استان اصفهان را معین استان تهران در مواقع بحرانی اعلام کرد و ادامه داد: از این رو ضروری است که همه زیرساخت‌های مورد نیاز در استان در مواقع بحرانی ایجاد شود.

زرگرپور اصفهان را قطب صنعت، کشاورزی و گردشگری کشور دانست و گفت: ارائه خدمات این نیازها به همه نقاط کشور نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت بخش خصوصی و به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اصفهان نمونه است و در هیچ یک از استان‌های کشور نظیر ندارد، بیان داشت: از این رو ضروری است که دولت بیش از گذشته به ظرفیت‌های موجود در استان اصفهان توجه داشته باشد و در راستای توسعه آن گام بردارد.

logo-samandehi