یکشنبه، 14 آذر 95 - 10:29

 

طبق پیش‌بینی سند مالی مربوط به سال آینده از سوی دولت، بودجه در نظر گرفته شده برای مرکز ملی فضای مجازی با رشد ۴۵.۵ درصدی مواجه خواهد شد. رئیس جمهور صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی متن کامل لایحه بودجه سال ۹۶ را تقدیم نمایندگان مردم در بهارستان کرد.

%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c%db%b1-720x438

در بخش خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی، دولت رقم سه میلیارد و ۸۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بودجه جاری برای مرکز ملی فضای مجازی در نظر گرفته و پیش‌بینی کرده که از این رقم یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در سال ۹۶ به حقوق و مزایای مستمر این مرکز اختصاص یابد.

علاوه بر این رقم یک میلیارد تومان هم به عنوان بودجه عمرانی این مرکز در نظر گرفته شده که مجموع بودجه سال آینده مرکز ملی فضای مجازی چهار میلیارد و ۸۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود.

براساس گزارش مندرج در لایحه بودجه ۹۶، مرکز ملی فضای مجازی سال ۹۴ رقم یک میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عملکرد داشته و سال ۹۵ هم طبق مصوبه بودجه رقم سه میلیارد و ۳۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

با این حساب بودجه در نظر گرفته شده برای این مرکز که بازوی عملیاتی پژوهشی شورای عالی فضای مجازی است، به نسبت سال جاری مالی ۴۵٫۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

logo-samandehi