یکشنبه، 27 فروردین 96 - 02:31

 

سامانه خدمات حمل و نقل آنلاین تپسی که از چند روز پیش فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده، از این هفته، طرح یک هفته سفر رایگان با تپسی را برای اصفهانی ها اجرا می کند. زمان آغاز این طرح روزهای پایانی این هفته اعلام شده است.

ده ماه پس‌ازآنکه سامانه درخواست خدمات حمل‌ونقل شهری آنلاین تپسی (TAP30) کار خود را در تهران آغاز کرد و به رکورد دو میلیون مشترک رسید، فعالیت این سامانه در اصفهان نیز آغاز شد. این سامانه آنلاین ارائه خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، در حالی فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده که هم‌اکنون ۳۰۰ راننده که از آنها به‌عنوان «سفیر» نام‌برده می‌شود در این کلانشهر فعال هستند و قرار است طی یک ماه آینده، این تعداد به یک‌هزار سفیر برسد. آنگونه که مدیران سامانه درخواست خدمات حمل‌ونقل شهری تپسی پیش‌بینی کرده‌اند، این سامانه با یک سورپرایز ویژه خدمات‌رسانی به مردم اصفهان را آغاز می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های این سامانه، از روزهای پایانی این هفته به مدت یک هفته، TAP30 خدمات رایگان سفر را به‌تمامی شهروندان اصفهانی ارائه می‌کند. زمان دقیق آغاز این طرح هنوز آغاز نشده اما اصفهانی‌ها می‌توانند اپلیکیشن TAP30 را از کافه‌بازار یا پلی‌استور به‌صورت رایگان نصب کنند و استفاده از آن را نیز آغاز کنند. پس‌ازآن است که تمامی اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی تپسی به شهروندان ارائه می‌شود.

۴۰ هزار راننده در تهران

تپسی ۱۰ ماه پیش فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و اکنون با ۴۰ هزار راننده، خدمات مبتنی بر حمل‌ونقل درون‌شهری را به مردم پایتخت ارائه می‌کند. آنگونه که میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری و دانش‌ آرامیس مجری طرح سامانه آنلاین تپسی می‌گوید، «تاکنون حدود دو میلیون مشترک اپلیکیشن تپسی را نصب و از این سامانه استفاده کرده‌اند که در نوع خود آمار مطلوبی به شمار می‌رود.» او که در نشست خبری آغاز فعالیت رسمی سامانه آنلاین تپسی در اصفهان سخن می‌گفت، ادامه داد: علاوه بر اشتغالزایی مطلوبی که تپسی در تهران آغاز کرده، با خدمات ارائه‌شده، کیفیت بالای سفر و هزینه پایین را نیز به شهروندان ارائه داده که مورد استقبال مردم نیز قرارگرفته است. مدیرعامل تپسی تصریح کرد: بر اساس برآوردهایی که انجام داده‌ایم، هر راننده آژانس در تهران، در هر دو ساعت، یک سفر انجام می‌دهد؛ اما رانندگان تپسی در هر ساعت ۴/۱ سفر انجام می‌دهند و این نشان می‌دهد درآمد رانندگان تپسی به‌صورت متوسط دو برابر بیشتر از رانندگان آژانس در تهران است. به گفته وی، این امیدواری وجود دارد که به‌زودی میانگین ارائه سفر از سوی تپسی به شهروندان تپسی به دو سفر در ساعت برسد.

اصفهان، گزینه نخست توسعه تپسی

سامانه تپسی هرچند پس از آغاز فعالیت خود در تهران، گستره خدمات را به کرج نیز توسعه داد، اما اصفهان، نخستین کلانشهری است که این سامانه پس از پایتخت فعالیت‌های خود را در آن متمرکز کرده است. منشی‌پور، مدیرعامل این شرکت دراین‌ارتباط نیز گفت: زمانی که تصمیم گرفتیم فعالیت‌های خود را در شهرهای دیگر توسعه دهیم، اصفهان نخستین گزینه بود چراکه اعتقادداریم اصفهان ازنظر تصمیم‌گیری‌های شهری ترافیکی از تهران بسیار جلوتر است و تثبیت سامانه‌هایی مثل اصفهان‌کارت، مکانیزه‌ کردن حمل‌ونقل و… نشان از توسعه کیفی حمل‌ونقل در این کلانشهر دارد. هادی سجادیان، مدیر عملیات تپسی در اصفهان نیز با اشاره به زمان آغاز فعالیت این سامانه در اصفهان، گفت: تپسی برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار در اصفهان را از ابتدای سال جاری آغاز کرد و هم‌اکنون نیز ۳۰۰ راننده یا سفیر در این کلانشهر فعال هستند. او با تأکید بر اینکه پروسه اولیه جذب مشترکین و رانندگان کمی زمان می‌برد، ادامه داد: این اطمینان را به‌تمامی مردم اصفهان می‌دهیم که طی یک ماه آینده با توسعه ناوگان سرویس‌دهی تپسی، در تمامی نقاط شهر اصفهان به سرویس‌دهی خواهیم پرداخت و با تمرکز بیشتری نیز به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

یک هفته سفر رایگان برای اصفهانی‌ها

تپسی در حالی خدمات خود را در اصفهان آغاز کرده که قرار است یک هفته سفر رایگان را به تمامی اصفهانی‌ها هدیه دهد. این خبر را، گلنار مظفری، مدیر بازاریابی شرکت تپسی در اصفهان اعلام کرد. او گفت: در روزهای پایانی این هفته، طرح «یک هفته سفر رایگان با تپسی برای اصفهانی‌ها» آغاز می‌شود و مردم این شهر می‌توانند با نصب اپلیکیشن تپسی، خدمات موردنیاز خود را از این سامانه دریافت کنند. مظفری تأکید کرد: پیش‌ازاین تجربه موفقیت‌آمیز یک روز سفر رایگان در تهران را به اجرا گذاشتیم که با توجه به تأثیرات مطلوب این رخداد، طرح «یک هفته سفر رایگان» را در اصفهان به اجرا درمی‌آوریم.

دانلود از بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

logo-samandehi