چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۹۷ - ۱۲:۲۶

کنفرانس «بازیهای رایانهای: فرصتها و چالشها» یا به اختصار CGCO، کنفرانسی ایرانی است که از سال ۱۳۹۴ برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه بازیهای کامپیوتری آغاز به کار کرده است. این کنفرانس جنبههای متفاوت پژوهش بازی از جمله روانشناسی، جامعهشناسی، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، هنر، علوم پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر موضوعات مرتبط را پوشش میدهد.

کنفرانس CGCO شامل ارائه مقالات داوری شده، سخنرانیهای کلیدی توسط پیشگامان حوزه بازی، پنلهای تخصصی و پوسترهای علمی خواهد بود. از همه پژوهشگران، دانشجویان و سایر فعالان حوزه بازی دعوت میشود که آثار خود را در قالب ارائه مقاله، پوستر، کارگاه یا پنل تخصصی به کنفرانس CGCO ارسال نمایند.

کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

  • از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
  • تمامی ایده‌ها که در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه تقویت بنیان خانواده باشند در صورت انتخاب توسط کمیته علمی از حمایت مالی شهرداری کاشان برخوردار خواهند شد.
  • امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور) را فراهم می‌آورد.
  • مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
  • با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام می‌دهد.
  • به لحاظ سابقه‌ی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
  • امکان ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان با شاخص‌ترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم می‌کند.
  • میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نوین بازی‌سازی است تا در کنار پژوهش‌های علمی، شرکت‌کنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید

شرکت  پویاسازان

گروه آیسا

منبع

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi