دوشنبه، 27 اسفند 97 - 03:44

 

«همراه اول» به مناسبت آغاز بهار و عید نوروز ۱۳۹۸ به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح «عیدی ۹۸» همراه اول از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می‌شود. در این طرح تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی می‌توانند یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ هزار ریالی را عیدی بگیرند.

این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکان فعال می‌شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکان می‌توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.البته در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست. هرچند مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در مدت مشخص شده دارند، اما همراه اول می‌گوید که ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکان علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده آن، از زمان فعال‌سازی تا روز سیزدهم فروردین ماه خواهد بود.

اگر شما هم جزو مشترکانی هستید که علاقمندید بسته‌های عیدی را فعالسازی کنید، می‌توانید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند. ضمن اینکه استعلام بسته هدیه از طریق کد دستوری #۰*۹۸* هم امکانپذیر است. درصورتی‌ هم که نیاز به راهنما داشتید، از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کنید.

logo-samandehi