سه شنبه، ۰۷ خرداد ۹۸ - ۱۲:۱۴

۱)       دستگاه مناقصه گزار : شهرداري اصفهان

۲)      موضوع مناقصه : برداشت اطلاعات مكاني و توصيفي ميدان ميوه و تره بار شهر اصفهان

۳)     مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه : متقاضيان مي توانند از تاريخ ۹۸/۰۳/۰۴ لغايت ۹۸/۰۳/۱۳ با مراجعه به درگاه الكترونيكي سازمان فاوا شهرداري اصفهان به نشاني ict.isfahan.ir (قسمت امور پيمانكاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمايند.

تذكر: متقاضي موظف است در صورت گرفتن اسناد مناقصه از سايت مذكور فيش پرداخت هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ريال به حساب جاري سيبا به شماره ۰۱۰۳۳۴۷۰۷۲۰۰۲ در وجه سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان را ظرف مهلت مقرر تا ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ پس از قيد شماره مناقصه، نام و آدرس و شماره تماس مناقصه­ گر بر روي فيش مذكور، ضمن هماهنگي با واحد بازرگاني به شماره ۷- ۳۶۶۱۷۳۲۵ (۰۳۱) داخلي۲۹۰، به شماره نمابر ۳۶۶۱۲۴۹۶ (۰۳۱) ارسال و اصل آن به همراه مدارك پاكت(ب) اسناد مناقصه ارسال نمايد.

۴)      مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال  به صورت ضمانت نامه بانكي يا واريز وجه نقدي

۵)     مدت انجام كار : هشت ماه شمسي

۶)      اعتبار قيمت­ها: حداقل دو ماه شمسي

۷)     مهلت و محل تحويل پيشنهادها : حداكثر تا پايان وقت اداري روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ به نشاني اصفهان، بلوار آئينه خانه، ابتداي بن بست سپيده، سازمان فاوا شهرداري اصفهان، واحد حراست تحويل نمايند.

۸)     زمان گشايش پاكات: ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۹۸/۰۳/۲۹ مي­باشد.

 لينك دريافت اسناد

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسنادمحل دریافت اسنادلينك دريافت اسناد در آگهي مناقصهآدرس ارسال اسناداصفهان، بلوار آئينه خانه، ابتداي بن بست سپيده، سازمان فاوا شهرداري اصفهان، واحد حراستمهلت دریافت اسناد۱۳۹۸/۰۳/۱۳مهلت ارسال اسناد تکمیل شده۱۳۹۸/۰۳/۲۸

شرکت  پویاسازان

گروه آیسا

منبع

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi