یکشنبه، 06 مرداد 98 - 01:16

 

چهارمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اصفهان با محوریت بررسی موانع و مشکلات دفاتر پیشخوان دولت در استانداری اصفهان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در این جلسه جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان ضمن تاکید بر حمایت از فعالیت­ های دفاتر پیشخوان دولت و واگذاری بیشتر خدمات به آنها گفت: دفاتر پیشخوان دولت و و دفاترICT روستایی نقش بسزایی در توسعه دولت الکترونیک دارند.

وی افزود: دفاتر دارای مشکلات زیادی هستند که نیاز است بررسی و به حل آنها کمک شود.

آقای رستمی­ زاده رئیس دفاتر پیشخوان شهری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدماتی که توسط دفاتر پیشخوان دولت ارائه می­ شود گفت: برخی از دفاتر موازی دفاتر پیشخوان دولت ایجاد شده ­اند که به ارائه خدمات تخصصی دستگاه­ ها می­ پردازند. وجود این دفاتر باعث پایین آمدن سطح کار و درآمد دفاتر پیشخوان دولت شده است.

وی افزود: تعرفه ­های خدمات از سال ۹۳ تاکنون تغییری نکرده و این موضوع فشار مالی زیادی را به دفاتر پیشخوان دولت تحمیل می ­کند.

آقای درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان ضمن تاکید بر لزوم حمایت از دفاتر پیشخوان دولت گفت: دفاتر پیشخوان دولت باید به سمت به­ روز شدن و بهینه شدن حرکت کنند تا بتوانند خدمات را سریعتر و با بهره وری بالاتر به مردم ارائه کنند.

وی افزود: باید کمیته­ هایی با مدیریت اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی ایجاد شود که دستگاه­ هایی که قابلیت ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت دارند را بررسی و آنها را ملزم به واگذاری خدماتشان به دفاتر کنند.

آقای درویشی خاطر نشان کرد: اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی تعیین نرخ تعرفه ­های خدماتی که در دفاتر پیشخوان ارائه می­ شود را از مراجع ذیربط پیگیری و نتیجه را به کارگروه اعلام کند.

logo-samandehi