دوشنبه، 21 مرداد 98 - 09:36

 

جشنواره وب و موبایل ایران در دوازدهمین دوره برگزاری خود برای اولین بار در استان‌ها حضور پیدا می‌کند. ایده برگزاری استانی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران سال‌هاست که منتظر اجرایی شدن است و امسال بالاخره این کار اجرایی می‌شود.در دوره یازدهم جشنواره وب و موبایل ایران قرار بود، ۴ استان دیگر در کنار تهران این جشنواره را برگزار کنند ولی به دلیل مشکلات پیش آمده برنامه ریزی برای این امر با مشکل مواجه شد و برگزاری استانی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران به دوره دوازدهم آن در سال ۹۸ موکول شد.

بر اساس اخبار اعلام شده برای برگزاری استانی دوره دوازدهم این رویداد هماهنگی‌ها آغاز شده و این دوره جشنواره در استان‌های اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، رشت، گرگان و اهواز برگزار خواهد شد. سازوکار برگزاری کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران در استان‌ها به این صورت خواهد بود:

در این رویداد ۳ وبسایت و نرم افزار موفق استان میزبان معرفی و تقدیر خواهند شد. در یک پنل با حضور کارآفرینان بومی هر استان مشکلات استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نیمی از سخنرانان رویداد را کارآفرینان بومی استان و نیمه دیگر را کارآفرینان مطرح و مجرب تهران تشکیل خواهند داد. یک نفر از سخنرانان رویداد در استان‌ها کارآفرینی مطرح از استانی دیگر خواهد بود.

همانند کنفرانس وب و موبایل ایران در سال های گذشته مخاطبین این رویداد ضمن آشنایی با کسب‌و‌کارهای موفق و دریافت تجربه از آنان با کسب و کارهای موفق شهر و استان خود نیز آشنا خواهند شد. همچنین اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با حمایت و همکاری انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و برخی سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی کنفرانس‌ها را برگزار خواهند کرد. قابل توجه است که تاریخ برگزاری کنفرانس‌ها به زودی از سوی دبیرخانه رویداد اعلام می شود.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران هرساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های برگزار می‌شود و از زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

گفتنی است اولین رویداد استانی جشنواره وب و موبایل ایران ۲۴ مرداد ۹۸ در اصفهان برگزار می شود.اصفهان در روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸ میزبان اولین رویداد استانی جشنواره وب و موبایل ایران خواهد بود.

 

لازم به ذکر است با کد  esfahanertebat میتوانید ۵۰ درصد تخفیف ثبت نام را اخذ کنید

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سازوکار برگزاری کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران :

الف) در این رویداد ۳ وبسایت و نرم افزار موفق استان میزبان معرفی و تقدیر خواهند شد.

ب)در یک پنل با حضور کارآفرینان بومی هر استان مشکلات استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پ) نیمی از سخنرانان رویداد را کارآفرینان بومی استان و نیمه دیگر را کارآفرینان مطرح و مجرب تهران تشکیل خواهند داد.

ت) یک نفر از سخنرانان رویداد در استان­‌ها کارآفرینی مطرح از استانی دیگر خواهد بود

در این رویداد سخنرانی ها و پنل هایی با حضور فعالین حوزه وب و موبایل برگزار می‌شود. سخنرانان و پنلیست ها شامل افراد فعال کسب و کار های بومی استان و سخنرانانی از تهران می‌باشند.

سخنرانان زیر در اولین جشنواره‌ی استانی وب و موبایل ایران حضور خواهند داشت:

  • شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی
  • میلاد احرام‌پوش، مدیرعامل GSM
  • رضا الفت‌نسب، عضو هیئت‌مدیره‌ی اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی
  • ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ
  • علی آجودانیان، بنیان‌گذار ویرگول
  • محمد کرمانی، بنیان‌گذار فضای کار اشتراکی آبی‌سفید
  • محمد سیاه‌پوری، بنیان‌گذار پی‌سی دانلود
  • هادی ناجی، بنیان‌گذار تپ‌پرشا

 

همچنین در ادامه سه استارتاپ بومی برتر معرفی می‌شوند و از آنها تقدیر خواهد شد.

شروع:
پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ ۰۹:۰۰
پایان:
پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ ۱۵:۰۰
.
.
.

logo-samandehi