یکشنبه، 06 بهمن 98 - 07:43

 

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از دهم بهمن‌ماه میزبان برندهای مطرح کشور می‌شود تا محصولات و کالاهای خود را برای مردم این استان به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه که تا چهاردهم بهمن‌ماه و به مدت پنج روز در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، ۹۰ شرکت و برند معتبر فعال در حوزه لوازم خانگی را گرد هم جمع خواهد کرد تا لوازم برقی، چینی، اوپال و بلور را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برای برپایی بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان پیش‌بینی شده و شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و مازندران در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

از مهمترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان می‌توان به سپاهان‌جارو، پاکتین، چینی زرین، پردیس کاشان، تکنولایو، دوو و اسنوا اشاره کرد.

شرکت‌های امرسان، الماس بلورین، بیمکث، سیلور، امگا تفلون، هومکت، داتیس، هایسنس، فریدولین، الکترواستیل، کاخلر، تکنولایو و مهدیران از دیگر شرکت‌هایی هستند که محصولات خود را برای بازدیدکنندگان اصفهانی به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، معرفی هر چه بهتر و بیشتر تولیدکنندگان داخلی، کسب درآمدهای ارزی بیشتر، توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی از مهمترین اهداف برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان به شمار می‌رود.

برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت‌های معتبر در آن باعث می‌شود شرکت‌ها ضمن رقابت با یکدیگر، با تولیدکننده محصولات لوازم خانگی خارجی نیز رقابت کنند و ضمن تلاش برای افزایش کیفیت محصولاتشان، قیمت نهایی محصولات را نیز کاهش دهند تا بتوانند رضایت مشتریان را جذب کنند.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای دهم تا چهاردهم بهمن‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

logo-samandehi