سه شنبه، 15 بهمن 98 - 04:20

 

جرایم ناشی از تخلفات رانندگی به جرایمی می‌ پردازد که در اثر تخلف از مقررات مربوط به رانندگی حادث می‌ شود. لازم به ذکر است که جرم مذکور در این جرایم ناشی از تقصیر مرتکب است که بر اثر تخلف از مقررات حاصل شده است.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با حضور در مشهد مقدس از تقویت سیستم های پیامکی اعلام تخلفات رانندگی و کنترل پهپادی در محورهای جاده ‌ای خبر داد.

سردار کمال هادیانفر همزمان با دهه فجر با حضور در مشهد مقدس در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حاضر و با شهروندان دیدار و گفت و گو کرد.

وی گفت: «به منظور همکاری و حل مشکلات شهروندان، جرایم رانندگی ۴۵ هزار خودرو در کشور تقسیط شده و این طرح تا پایان سال فعال است.»

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش ۱.۷ درصدی کشته شدگان تصادفات رانندگی، بیان کرد: «سیستم های پیامکی اعلام تخلفات رانندگی راه‌ اندازی و در کمتر از ۲۴ ساعت به رانندگان متخلف گزارش داده می ‌شود.»

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار کمال هادیانفر خاطرنشان کرد: «سیستم های پهپادی برای کنترل دقیق و هوشمند جاده ‌ای کشور به خصوص در محور سمنان به مشهد فعال می‌شوند و امیدواریم به پشتوانه همکاری شهروندان شاهد ارتقاء نظم، امنیت و سلامتی و نشاط شهروندان عزیز باشیم.»

logo-samandehi