شنبه، 13 اردیبهشت 99 - 11:31

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به  بحران به وجود آمده به واسطه شیوع ویروس کویید۱۹ و در راستای دستورالعمل های ابلاغ شده مبنی بر عدم برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری در جهت حفظ سلامت شهروندان، مرکز آموزش این سازمان از ابتدای این بحران تا کنون دوره های آموزشی خود را  به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار نموده و این روند تا پایان محدودیت های اعلام شده، ادامه خواهد داشت.

سید حمیدرضا ابطحی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر۲۴۳ دوره آموزشی در این مرکز برگزار شده است، یادآور شد: این دوره ها در گروه های پایه- عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف GIS، آمار، انیمیشن، برق، پایه و سیستم عامل، حسابداری، خدمات دولت الکترونیکی، شبکه، عمران، فناوری اطلاعات، گرافیک، گروه تحلیل و برنامه نویسی، مدل سازی، مدیریت، معماری، مکانیک، کودکان، نوجوانان و… برگزار شده است.

وی از طراحی برنامه‌هایی به منظور افزایش جذب علاقه مندان و افزایش دانش حرفه ای کارکنان شهرداری خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۶۸۰۰۰ نفر ساعت آموزشی برگزار شده که حدود ۴۵۰۰ نفرساعت آموزشی معادل ۷درصد مربوط به آموزش ضمن خدمت همکاران شهرداری اصفهان و مابقی مربوط به سایر دوره ها بوده است.

در این زمینه مجید غلامی، مدیر مرکز آموزش سازمان فاوا نیز با اشاره به رسالت این مرکز در ارائه آموزش های عمومی و تخصصی، از تدوین برنامه ای برای غیر حضوری نمودن دوره ها با اهداف افزایش سلامتی مخاطبین و همچنین کاهش تردد در سطح جامعه خبر داد که با توجه به عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی حضوری در شرایط کنونی کشور در حال اجرا می باشد.

وی با معرفی سامانه “شهر یادگیرنده” به نشانی الکترونیکی LCITY.ir  ابزار امیدواری کرد تا این سامانه بتواند علاوه بر علاقه‌مندان، به آموزشگاه ها، مدرسین و مجامع تخصصی برای ارایه محتواهای خود به شهروندان، ارایه خدمت نماید.

مدیر مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان در پایان ضمن دعوت از تمامی فعالان این حوزه و نیز سازمان ها و نهادهای نیازمند به خدمات آموزشی تصریح کرد: علاقه مندان به همکاری با این مرکز می توانند با مراجعه به سامانه فوق گزینه همکاری را انتخاب و فرم مربوط را تکمیل نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۷۸۷ و ۳۲۲۲۸۷۸۸ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است سامانه  شهریادگیرنده از جمله سامانه هایی در شهرداری اصفهان است که با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان داخلی و جلب مشارکت شرکت پیشرو پرداز سی پل  تهیه و جهت آموزش های غیر حضوری آنلاین و آفلاین  در اواخر بهمن ماه سال گذشته با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از معاونین و مدیران ارشد شهرداری به صورت رسمی رونمایی شد .

logo-samandehi