چهارشنبه، 16 تیر 00 - 00:10

 

 

قهرمان فرمول یک جهان می گوید: تنها راز قهرمانیِ من گاز دادن سر پیچ هاست، جایی که همه ترمز می کنند!!
این روزها به دلیل کمبود وقت وهزینه های بالا،آموزش در اولویت قرار ندارد اما در شرایط کنونی ما برای کار موفق وزندگی بهتر نیازمند یادگیری مداوم هستیم. اما با این محدودیتهای اقتصادی و مشکلات تردد، همه ترمز کرده اند. سوال این است ما چگونه سرعت بگیریم؟؟
آکادمی مجازی ایرانیان با همکاری مدرسین و آموزشگاه ها راه حلی برای این مسئله پیدا و آن را در قالب اپلیکیشنی به نام استاد اپ در زمستان سال ۱۳۹۶ اجرایی کرده است. اکنون میتوانید همراه با خانواده (به صورت غیر همزمان) به سریعترین و کم هزینه ترین روش،یادگیری موثر را آغاز کنید.
استاد اپ یک سرویس آموزش مجازی بر روی موبایل با امکان اشتراک ماهیانه است. در استاد اپ کاربران از دوره های رایگان یا اشتراکی اپ استفاده می کنند.تقریبا هر آموزشی برای هر سنی بر روی موبایل شما در دسترس است. در این اپلیکیشن با کمترین هزینه بیش از ۸۰۰ دوره متنوع از سطح مبتدی تا تخصصی آموزش داده میشود.
خب اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم استاد اپ هرروز با دو هدف اصلی کار خودش را شروع میکند:
تولید و یافتن بهترین محتوای آموزش مهارتی و انتشار آن روی استاد اپ
بهبود عملکرد فنی و آموزشی استاد اپ
تیم استاد اپ به صورت همزمان بر روی این دو مسیر کار می کند تا کاربران هر روز مهارتهای جدیدی را دریافت کنند، شاید همان مهارتی باشد که برای یک پیشرفت یا رفع مشکل به آن نیازدارند. دراین راستا سعی بر آن است که این اپ با کمترین هزینه و سریعترین شکل محتوا را با بالاترین کیفیت فراهم کند.
تیم استاد اپ در صدد فراهم کردن بهترین فناوریهای لازم است تا محتوا به سادگی و با ارزش مناسب در اختیار کاربران بوده و هیچ محدودیتی بین کاربران و یادگیری قرار نگیرد. استاد اپ با روشهای مختلف، دانش و مهارت را به کاربران منتقل می کند:
آموزش مجازی
کلاس آنلاین
پخش زنده
تلسکوپ و میکروسکوپ آنلاین
رادیو و تلویزیون اینترنتی و غیره….
تاریخچه ی استاد اپ توام با ۲۰سال تجربه ی کار تیمی است و این تجربه از سال ۱۳۷۷ شروع و نتیجه آن در سال ۱۳۹۶با تولید اپلیکیشن استاداپ حاصل شد.
از ۱۳۷۷ مرکز پژوهشی هدایتگران اندیشه با تولید لوح های فشرده چند رسانه ای آموزشی وارد آموزش الکترونیکی شد
از ۱۳۸۴ با آموزش اینترنتی، آکادمی مجازی ایرانیان تاسیس شد
از ۱۳۸۸ آموزش آنلاین دوره های MBA آغاز شد
از ۱۳۹۰ آموزش موبایلی در آکادمی مجازی ایرانیان آغاز شد
از ۱۳۹۳ مجوز رسمی اولین مرکز آموزش مجازی فنی و حرفه ای دریافت شد
از ۱۳۹۵ با اجرای پروژه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه برای آموزش مجازی در عراق، اولین تجربه در این حوزه شکل گرفت
ازمستان ۱۳۹۶ پروژه استاد اپ آغاز شد.
تیم استاد اپ شامل هشت نفر پرسنل که دغدغه اصلی آنها دریافت ایده ها و نظرات کاربران برای بهبود هرچه بیشتر این اپلیکیشن است . همچنین این تیم با شرکای ارزشمند و تولید کنندگان محتوا برای خلق محتوای کاربردی تر در ارتباط است. اما همچنان ستون فقرات پیشرفت این محصول ملی، فقط کاربرانی هستند که با ایده های خود این تیم را پشتیبانی می کنند.
هدف اصلی این مجموعه این است که هیچ کس با هیچ شرایطی از یادگیری باز نماند.
آدرس سایت: www.ostaadapp.com

logo-samandehi