سه شنبه، 15 مهر 99 - 00:39

 

مدتی است از همه گیری ویروس کرونا در جهان می‌گذرد و اکنون اکثر کشورهای جهان با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند. این ویروس تا به حال موجب مرگ انسان‌های بسیاری شده و تاثیرات شگرفی بر ابعاد مختلف زندگی بشر داشته است و دولت‌ها را مجبور کرده با اتخاذ سیاست‌هایی همچون قرنطینه خانگی، فاصله ‌گذاری اجتماعی، تعطیلی بسیاری از صنوف و کاهش ساعات کار در پی کنترل و مهار این بیماری برآیند.

آثار این همه‌گیری بر کسب‌وکارها و صنایع نیز بسیار گسترده بوده و خیل عظیمی از شرکت‌ها را دچار مشکلات گوناگون کرده است؛ به طوری که بر اساس آمارهای سازمان بین‌المللی کار حدود ۸۰ درصد نیروی کار در جهان از این موضوع تاثیر پذیرفته‌اند و کاهش تقاضا، اختلال در زنجیره تامین، مشکلات حضور فیزیکی نیروی کار در سازمان‌ها و … از این جمله است. کرونا از سوی دیگر برای مصرف‌کنندگان نیز نگرانی‌های و مسائل  فراوانی را پدید آورده است، به طوری که طی این مدت شاهد صف‌های خرید طولانی، افزایش تقاضا برای برخی کالاها و در نتیجه کمیابی و خالی شدن قفسه‌های فروشگاه‌ها بوده‌ایم.

اگرچه تجارت الکترونیکی با مزایای متعددش چندسالی‌ است که پایش را به زندگی مردم باز کرده اما با وجود کرونا و همه مصائبش و تاکیدی که در فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال می‌شود، این شیوه داد و ستد در ماه‌های اخیر بیشتر جای خود را باز کرده است.

امروز بحران کرونا نه تنها در ایران که در جهان شرایط فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده و فعالیت روزمره و ارتباطات مردم به حداقل ممکن رسیده و بسیاری از اصناف و مشاغل نیز به ‌دلیل سرعت فراگیری بالای ویروس و تهدیدی که برای سلامت کسبه و مردم داشت با مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیل شده است اما، زندگی تعطیل پذیر نیست و تجارت الکترونیک این بار به کمک امده تا هم اقتصاد صنوف اسیب عمیقی نبیند و هم مردم بتوانند مایحتاجشان را با خیال آسوده و به حداقل رساندن مشکلات سلامت تامین کنند.تجارت الکترونیک توانسته به درستی جای خود را در برنامه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی بیابد و به دور از استرس و با کیفیت مناسب زنجیره نیازهای مصرف‌کنندگان را پاسخگویی کند. خرید اینترنتی بهترین پاسخ به نگرانی‌های مردم در روزهای شیوع کرونا است و با فراهم کردن بستری در محیط وب زمینه مستقیم تهیه مایحتاج و کاهالا را از طریق اینترنت فراهم کند و مشتری بدون اینکه از منزل خارج شده و سلامتیش به مخاطره بیفتد می‌تواند از فروشگاه‌های آنلاین با یک کلیک نیازهایش را تامین کند.

یکی دیگر از آثار کرونا تعطیلی مراکز آموزشی بوده است که از شیوه حضوری به تدریس بصورت آنلاین تغییر مسیر داده است .در این میان داشتن تجهیزات دیجیتال و بستر اینترنت از الزامات آموزش آنلاین بوده است .در مبحث تجهیزات دیجیتال یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین اصفهان به نام رایانه سیستم که از سال ۱۳۷۶ به فعالیت خود را در حوزه های مختلف بعنوان یکی از پیشروهای این حوزه آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی رایانه سیستم به نشانی rsshop.ir  درزمینه‌ی تجارت الکترونیکی کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، قطعات سخت‌افزاری، شبکه و… به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و در ارائه‌ی خدمات نوین و برتر و احترام و رعایت حقوق مصرف‌کننده پیشرو است.

اگر نیاز به کمک برای خرید لپ تاپی دارید که نه‌تنها نیازهای کاری شما را برطرف کند بلکه با میزان پس انداز شما همخوانی داشته باشد؟ اگر می‌خواهید برای خرید لپ‌تاپ سرمایه‌گذاری کنید باید لپ تاپی بخرید که حداقل تا چند سال عملکرد و کارآیی خوبی داشته و بتواند نیازهای کاری شما برطرف کند.شما در فروشگاه اینترنتی رایانه سیستم نه‌تنها می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید بلکه قادر به مقایسه‌ی چندین محصول با ویژگی‌های مختلف خواهید بود. خرید لپ‌تاپ خوب نیازمند بررسی چند عامل مهم و کلیدی است که کارشناسان رایانه سیستم میتوانند همراه شما باشند.در رایانه سیستم  مشاوره رایگان بگیرید، بهترین گزینه را انتخاب کنید، مطمئن خرید کنید.در آر اس شاپ ارائه کالاهای رایانه ای با تضمین اصالت کالا، در دسته بندی‌های بسیار متنوع، با بهترین قیمت و گارانتی اصلی ارایه میشود. همچنین ارائه انواع برندها و قطعات کمیاب کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی موبایل از ویژگی های متمایز کننده فروشگاه اینترنتی رایانه سیستم است.لازم به ذکر است فروشگاه رایانه سیستم نمایندگی رسمی فروش محصولات ایسوس، ایسر، لنوو است.

از مزایای خرید آنلاین از رایانه سیستم میتوان به صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه تردد، امکان معرفی دقیق کالاها از سوی کارشناسان این مجموعه ، مقایسه قیمت‌ها، انتخاب بدون محدودیت، دسترسی به نظرات سایر مشتریان و همچنین دسترسی به تخفیفات و تخفیف های ویژه باشگاه مشتریان رایانه سیستم بهره مند شوید.

از سایر مزیت خرید اینترنتی از رایانه سیستم میتوان به موارد زیر اشاره کرد



نیازی نیست برای خرید کالا از خانه خارج شده و به فروشگاه‌ها بروید
خریداران کالا به‌صورت اینترنتی می‌توانند، از نظرات سایر کاربران واستفاده‌کنندگان از خدمات جویا شوند
بدون دغدغه و نگرانی از ویروس کرونا می‌توانید خرید کنید
در وقت خود صرفه‌جویی کنید
در رایانه سیستم در صورت خرید بالا ، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نیست
میزان تخفیف‌ها در خرید اینترنتی در باشگاه مشتریان رایانه سیستم در نظر گرفته شده است که این تخفیفات میتواند بصورت خدمات نصب نرم افزاری و آنتی ویروس باشد
ساعت تحویل کالاهای سفارش داده شده را می‌توانید تعیین کنید

در این راستا دولت هم با آموزش واحدهای صنفی و کسب و کارهای سنتی با هدف ورود به فروشگاه‌های اینترنتی ، به صفر رساندن مالیات بر ارزش افزوده در فروش‌های اینترنتی ، عرضه اینترنت رایگان به مردم تا زمانیکه ماندن در خانه از سوی وزارت بهداشت الزامی اعلام شده است ، تسهیل شرایط خرید برای مردم اشاره کرد.

logo-samandehi