جمعه، 19 دی 99 - 10:16
شرکت سهامی  ذوب آهن اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، بر اساس مصوبه ۵-۱۰ مورخ ۲۴/۴/۹۹ هیأت مدیره شرکت، اقدام به جذب تعداد ۵۰۹ نفر از واجدین شرایط در مشاغل اپراتوری و کارشناسی می‌نماید. داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم براساس دفترچه راهنمای آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام تا پس از برگزاری آزمون کتبی (علمی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، ارزیابی شایستگی و مصاحبه (برای مشاغل کارشناسی)، انجام معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روانشناختی) و طی مراحل گزینش، نسبت به جذب نفرات برگزیده به صورت قرارداد موقت، براساس ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام گردد.
به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون جذب نیروی انسانی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان می‌رساند با توجه به توافقات صورت گرفته، تعداد نیروی مورد نیاز این شرکت طبق آنچه در «اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون» آمده است، افزایش قابل توجهی پیدا نموده است، لذا این شرکت لازم دیده است جهت ایجاد فرصت بیشتر برای داوطلبان، اقدام به تمدید زمان ثبت‌نام نماید.
– در این مدت، علاوه بر امکان ثبت‌نام داوطلبان جدید، ویرایش اطلاعات (برای داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند و داوطلبانی که جدید ثبت‌نام خواهند کرد) امکان‌پذیر خواهد بود.
– شرایط سنی طبق اطلاعیه اولیه خواهد بود، اما شرایط زمان فارغ‌التحصیلی و زمان پایان خدمت سربازی داوطلبان تغییر نموده است. (شرح آن در اصلاحیه آمده است)
– ضرایب آزمون کتبی مربوط به سهمیه‌های مختلف (صرفاً جهت مشاغ-ل اپراتوری) به صورت دقیق و کامل در اصلاحیه آمده است.

برنامه زمان‌بندی(جدید) : 
۱٫ تمدید زمان ثبت‌نام : از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان روز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹
۲٫ ویرایش اطلاعات داوطلبان : از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان روز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹
۳٫ دریافت کارت ورود به جلسه : از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۹
۴٫ برگزاری آزمون : (در صورت تایید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا) با توجه به تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده نهایی، روزهای چهارشنبه اول بهمن‌ماه تا جمعه ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۹
نکته مهم : در صورت عدم تایید تاریخ مورد نظر توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد گردید

مراحل ثبت‌نام(حتماً قبل از ثبت‌نام، به طور كامل مطالعه شود)
۱٫ مطالعه دقیق و كامل شرایط و ضوابط آزمون :
الف) دانلود دفترچه راهنمای آزمون
ب) مطالعه همه شرایط  و ضوابط
ج) انطباق شرایط و ضوابط آزمون با شرایط اختصاصی خودتان
د) پرداخت هزینه و ثبت‌نام در آزمون
۲٫ خرید كارت ثبت‌نام در آزمون :
الف) كلیك كردن بر روی دكمه «خرید كارت ثبت‌نام»(پایین همین صفحه)
ب) كلیك بر روی دكمه «آزمون جذب نیروی انسانی شرکت ذوب‌آهن اصفهان»(پرداخت از طریق درگاه پرداخت الكترونیك انجام می‌شود)
ج) ثبت و نگهداری یك كد ثبت‌نام دوازده رقمی(سبزرنگ) ارائه شده در پایان مراحل پرداخت
تبصره ۱ : در صورت كسر وجه از كارت بانكی شما و عدم تحویل كد ۱۲ رقمی، حتماً قبل از هرگونه اقدام، از طریق پست الكترونیك escoazmoon@gmail.com مراتب را با ذكر مشخصات فردی و تلفن همراه خود، با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی(حداكثر ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال ایمیل از طرف شما) نتیجه به شما اعلام گردد.
تبصره ۲ : در صورت عدم رعایت موارد مندرج در تبصره ۱، و خرید دوباره كارت ثبت‌نام، امكان برگشت وجه واریزی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.
۳٫ شروع فرآیند ثبت‌نام :
الف) کلیک روی دکمه «شروع فرآیند ثبت‌نام»
ب) ثبت کد ۱۲ رقمی ثبت‌نام
ج) انجام مراحل ثبت‌نام تا دریافت «كد رهگیری»
تبصره ۳ : برای انجام این مرحله نیاز به اسكن عكس پرسنلی و مدارك موجود در دفترچه راهنمای آزمون می‌باشد.
تبصره ۴ : دقت فرمایید تا قبل از دریافت كد رهگیری، هنوز ثبت‌نام شما به پایان نرسیده و امكان شركت در آزمون نخواهید داشت.

نکات مهم : 
– محل برگزاری آزمون شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
– در صورت تغییر تاریخ توزیع کارت یا برگزاری آزمون، مراتب از طریق سامانه ثبت نام اطلاع‌­رسانی خواهد شد.
– با توجه به اینکه کلیه اطلاع‌­رسانی‌­های آزمون از طریق سامانه ثبت‌نام انجام خواهد شد، لذا داوطلبان می‌­بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه‌­ها، نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، به‌­صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب ایجاد هیچ­گونه حقی برای داوطلب نخواهد بود.
– با توجه به وجود سامانه ثبت‌نام و همچنین پیش‌بینی ایمیل برای ارسال و دریافت سوالات داوطلبان گرامی، لذا داوطلبان از مراجعه حضوری به شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان یا دانشگاه اصفهان و یا تماس با شماره تلفن‌های آنها خودداری نموده و صرفاً از طریق سایت و ایمیل با مسئولین برگزاری آزمون ارتباط داشته باشند.

توجه ويژه : در صورت بروز هرگونه مشكل فني در هنگام كار كردن با وب‌سايت، لطفاً صرفاً از طريق ايميل escoazmoon@gmail.com اقدام نموده(همراه با مشخصات فردي، کد ملي و شماره تلفن همراه)؛ در اين صورت حداكثر تا ۲۴ ساعت بعد، از طريق همان ايميلي كه مطلب خود را ارسال نموده‌ايد، جواب خود را دريافت خواهيد نمود.

شروع فرآيند ثبت‌نام

نمايش مجدد اطلاعات و كد رهگيري

ویرایش اطلاعات

خرید کارت شرکت در آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi