پنجشنبه، 02 بهمن 99 - 02:19

با گسترش شبکه های اجتماعی در سراسر جهان و حضور کاربران زیاد در این شبکه های مبتنی بر فیلم و عکس و… فرصت تبلیغ و سرمایه گذاری و دیده شدن محصول برای تولید کنندگان و فروشندگان محیا شده است.یکی از شبکه های محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس در جهان شبکه اجتماعی اینستاگرم است که شرکت ها و برند های معتبر اقتصادی به علت افزایش فالوور اینستاگرام فعالیت گسترده ای برای معرفی و فروش محصول خود انجام می دهند.اگر شما اندکی در اینستاگرام فعالیت و حضور داشته باشید متوجه می شوید که راه های کسب درآمد در پیج در اینستاگرام چیست و برند ها چگونه با حامیان مالی به موفقیت می رسند.

این روزها درکنار خارج شدن برخی مشاغل قدیمی از دور، شغل‌های جدیدی به فضای کسب و کار کشور افزوده می‌شود که بسیاری از آنها در محیط مجازی فعال شده‌اند. در یک دهه بخصوص چند ساله اخیر شغل‌هایی پا گرفته است که بستر عمده آنها خلاقیت و نوآوری و استفاده از فرصت‌های کوچک است. یکی از این مشاغل که درآمدزایی قابل قبولی هم به همراه دارد تبلیغات در شبکه‌های مجازی است.در مدت ۲۴ ساعت شغل و حرفه شما با ۱۰ الی ۶۰۰ هزار تومان معرفی می‌شود. این کسب و کارجدیدی است که این روزها توسط فعالان اینستاگرام دنبال می‌شود، اما این درآمدزایی برای تمام اینستاگرام‌‌دارها نیست. رمز این شغل رسیدن به فالوئر زیاد است. محبوبیت و عرف بودن فعالیت یک صاحب اینستاگرام هم اهمیتی در این نوع حرفه ندارد. تب جذب فالوئر بین اکثر افرادی که می‌خواهند از ‌آی‌دی اینستاگرام‌های خود درآمد میلیونی کسب کنند روز به روز بیشتر می‌شود. آنها حاضر هستند پول‌های میلیونی بدهند تا فالوئر واقعی جذب کنند و هر پستی که در اینستاگرام‌شان می‌گذارند بدون وقفه لایک بخورد. به‌طور متوسط برای جذب فالوئر که پایه اولیه درآمدزایی است ماهانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باید هزینه کنید. در این میان به قول معروف شاخ‌های اینستاگرام به‌طور متوسط ۱۰ بار چنین کاری را انجام دادند. هر چند که خیلی از آنها ریزش دارد یا اینکه واقعی نیست و تنها نام یک نفر به فالوئرها اضافه می‌شود، اما حتی فیک بودن فالوئرهم باعث جذب مردم و دادن آگهی به آنها می‌شود.

۱۵ ثانیه ۳۰ هزار تومان

فرآیند این درآمدزایی و شغل جدید که با سرعت در حال پخش شدن است، چیست؟ در مدت ۱۵ ثانیه صاحب آگهی می‌تواند کالا، محصول و خدمات خود را از طریق افرادی که بالای ۲۰هزار نفر دنبال‌کننده دارند، معرفی کند. برای صاحبان کالا و خدمات، داشتن کمتر از ۲۰ هزار فالوئر جذاب نیست و اندک شماری از افراد سراغ آنها می‌روند. البته لایک هم از نظر ارائه دهندگان حرفه‌ای  بسیار مهم است چرا که می‌دانند با لایک‌های مردم آگهی آنها دیده می‌شود و می‌توانند فعالیت اقتصادی خود را توسعه و رونق دهند. در یک سرشماری که در این حوزه صورت گرفته است، اکثر آگهی‌ها در حوزه خدمات مانند آرایشگری، معرفی رستوران‌ها، دکوراسیون(۴۸ درصد) و بعد از آن کیف، کفش، مانتو، لباس، زیورآلات، فرش و… است. صاحب کالا با شات کردن آگهی توسط فعالان و شاخ‌های اینستاگرام می‌تواند به فروش بالاتر دست پیدا کند.

تجارتم رونق گرفت

مجید یکی از کسانی است که با تجارت چمدانی از کشورهای مرزی فعالیت خود را شروع کرد. در ابتدا به رونق کسب و کار خود امیدی نداشت اما به حضور در فضای مجازی و فروش کالا از این طریق توانست تجارت خود را وسیع کند. وی چندین بار هم به افرادی که فالوئر بیش از ۵۰۰ هزار نفر دارند، آگهی داد و می‌گوید با پرداخت ۳ میلیون تومان توانستم حداقل ۶۴۰ مشتری ثابت داشته باشم و این امر باعث اشتغالزایی ۵ نفر هم شده است.
عکس بدهید پول بگیرید
هرچند که شغل در فضای مجازی و تبلیغ‌هایی که اکنون گسترده شده است مقبول قشری از جامعه نیست اما در هر صورت برای آنها درآمد دارد و توانسته بخشی از خلأ شغلی کشور را پر کند. در خیلی از کشورها هم‌چنین  کسب و کارهایی پا گرفته است، اما سبک و سیاق آنها با هم فرق می‌کند.
در سایر کشورها فرد آگهی دهنده هدایایی از جنس ارائه شده را به فالوئرهای خود هدیه می‌دهد یا اینکه آن آگهی در مدت بسیار طولانی‌تر در صفحه فرد می‌ماند. البته پول‌هایی که در این حوزه جابه‌جا می‌شود بسیار سنگین‌تر است. حتی آنها پا را فراتر از آگهی گذاشتند و در تبلیغات خود می‌گویند اگر عکس‌های ناب و خاص خود را به‌صورت انحصاری برای صاحب اینستاگرام ارسال کنند به آنها پول بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود. از این طریق آنها به‌صورت واقعی جذب فالوئر کرده و بازدید صفحات خود را با سرعت افزایش می‌دهند، موضوعی که هنوز در ایران جا نیفتاده است. آنها با عکس‌های ارسالی حتی فروش آن به سایر شبکه‌های خبری درآمدزایی هم می‌کنند.

اول نمونه‌هایی را تحویل می‌گیریم بعد تبلیغ

در این میان با چند نفر از فعالان اینستاگرام به‌صورت خصوصی صحبت کردیم. اطلاعات آنها بر مبنای آن است که می‌خواستند کالا و خدمات ما را در قالب آگهی در صفحه اینستاگرام خود بگذارند. یکی از آنها گفت: ماهانه بین ۳ تا ۶ میلیون تومان درآمد دارد و اگر بتواند فالوئر بیشتری جذب کند، این رقم در ماه به ۱۰ میلیون تومان هم می‌رسد. این فرد ۶۰ هزار نفر فالوئر داشت. وی گفت: برای تبریک تولد ۱۵ هزار تومان می‌گیرد و اگر بخواهد محصول سایتی را معرفی کند، دو نمونه برای او باید ارسال شود و برای اینکه ۲۴ ساعت آگهی باقی بماند ۳۰ هزار تومان پرداخت ضروری است.

غذای رایگان از شما تبلیغ از ما

یکی دیگر از فعالان اینستاگرام در موضوع رستوران‌گردی فعال بود. وی که ۱۲۰ هزار نفر فالوئر دارد، می‌گوید برای ۳ نفر که با وی همراه است باید سه وعده غذای رایگان با منوی آزاد در نظر گرفته شود و برای هر بار آگهی ۵۰ هزار تومان پرداخت شود. وی ادامه داد: اگر  غذای ارائه شده مناسب نباشد مثبت صحبت می‌کند تا کسب و کار رونق گیرد.

باید وجدان کاری داشت

اما یکی دیگر از افرادی که در حوزه رستوران گردی و کافه شهره شده است و ۶۰۰هزار نفر فالوئر دارد بر اساس جا و مکان پول می‌گیرد. حداقل پرداختی ۴۵۰ هزار تومان و حداکثر ۶۰۰ هزار تومان است. وی می‌گوید اگر غذایی بد باشد یا خوشش نیاید حتماً آن را اعلام می‌کند. همین امر سدی می‌شود تا هر کسی سراغش نرود.وی می‌گوید: درست است که کسی بر فعالیت ما نظارتی ندارد اما باید وجدان کاری داشته باشیم.
برای معرفی اینستاگرام کسانی‌که لباس، کیف، کفش و…ارائه می‌کنند میزان مبلغ دریافتی بر اساس فالوئر بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کدام گروه ۶۰۰ هزار تومان پول می‌گیرد

مسئول یکی از شرکت‌های تبلیغاتی درباره کسب و کارهایی که این روزها در فضای مجازی رونق گرفته است، اطلاعات خوبی به ما ارائه کرد. وی گفت: قبل از شروع هر گونه کسب و کار افزایش فالوئر بسیار اهمیت دارد. به طور متوسط هزینه جذب فالوئر ۲۵۰ هزار تومان در ماه است که توصیه می‌کنیم دو بار حداقل چنین اقدامی انجام شود تا بتوان درآمدزایی از اینستاگرام داشت.
وی ادامه داد: اگر فردی بخواهد به فعالان اینستاگرام که فالوئر زیاد دارند تبلیغات دهد باید بین ۱۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه کند. افرادی که ۵۰ هزار نفر فالوئر دارند، عرف بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است و کمتراز فالوئرهای یاد شده مبلغ پرداختی از ۱۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان است.
وی گفت: افرادی که از ۵۰۰هزار نفر بیشتر فالوئر دارند برای انتشار آگهی ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند که تعداد این افراد بسیار کم است اما با سرعت در حال پیشرفت است. تمام این تبلیغات تنها ۲۴ ساعت دوام دارد.

 

متفاوت ترین پکیج آموزش اینستاگرام

 

چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

با توجه به اینکه محتوای تولید شده توسط شما چقدر منحصر بفرد است، و با توجه به مخاطبین شما، و سطح تعهدی که به شما دارند، می‌توانید از روش‌های زیر پول در بیاورید:

– برای برندهایی که می‌خواهند جلوی دید فالوورهای شما قرار بگیرند، بعنوان اسپانسر پست ارسال کنید.
– با برندها همکاری کنید و به ازای هر فروشی که از کالاهای آنها انجام می‌دهید پورسانت دریافت کنید.
– محصولاتی درست کنید و آنها را بفروشید، یا حتی خدماتی ارائه کنید.
– عکس‌هایتان را بفروشید.

زیبایی کار اینجاست که اگر یک روش را انتخاب کنید، برای برگزار کردن روش دیگر دستتان بسته نیست. بسیار خب، اجازه بدهید کمی هم در مورد محبوب ترین روش درآمدی در اینستاگرام آغاز کنیم. یعنی همکاری با برندها بعنوان اینفلوئنسر.

اینستاگرام را قورت بده ؛ آموزش صفر تا صد اینستاگرام

 

اخذ مجوز برای عکس ها و تصویرها:

یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک صفحه و یک پیج عکس های انتخابی و بارگذاری شده در پیج می باشد که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.اگر تصاویر به صورت زیبا و با کیفیت و شفاف بارگزاری شود و از لحاظ زیبایی شناسی چشمی و بصری چشم نواز باشد قطعا مخاطب و بازدید کنند بالاتری خواهید داشت و در نتیجه سود آوری بیشتری به همراه دارید.به همین خاطر شرکت ها و برندهای تجاری برای زیبایی شناسی بیشتر و بهبود کیفیت تصاویر خوب اقدام به جذب عکاس حرفه ای و نیمه حرفه ای می کنند تا از طریق این تصاویر اعتبار و همراه بیشتری را جذب نمایند و بازار را از آن خود کنند.

 محصول ویژه برای فروش ایجاد نمایید

به فرض مثال شما در تفکر خود ایده ی مهمی برای طراحی یک پیراهن دارید که حامیان و طرفداران اینستاگرامی شما آن را دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند.با استفاده از یک پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اجتماعی ViralStyle این امکان را دارید که محصولات خود را درج و به فروش برسانید.برای این کار فقط شما باید محصول را در اکانت خود در شبکه های اجتماعی وصل کنید و این پویش یا کمپین را اشاعه دهید و شاهد سود خوب از فروش بالا باشید.پویش یا کمپین خود را در بازه زمانی مشخصی تعیین کنید تا با این ترفند جس ویژه و فوری بودن برای مخاطب تعریف شد.این برنامه از فروش و برنامه ریزی شما محافظت می کند که احساس تبلیغاتی در همه شبکه های اجتماعی شما انجام شود.

فروش صفحه و پیشرفت در مسیر موفقیت:

شاید بعد از مدتی کار و تلاش و فعالیت در این شبکه ها فرد موفق و دارای پیج پر بازدید خسته شود و دیگر علاقه ای برای کار و فعالیت در این فضا نداشته باشد و با سرمایه خود هدف گذاری دیگری برای موفقیت در حوزه های دیگر متصور شود.با استفاده از ViralAccounts شما می توانید حق مالکیت و تصاحب صفحه خود را بفروشید و از این طریق نیز کسب در آمد داشته باشید.فروش و انتقال اکانت و حساب خوددر اینستاگرام تحت شرایط خاص و قوانین این برنامه ی محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس است.شما با رعایت قوانین و ضوابط خاص اینستا می توانید صفحه خود را بفروشید و صفحات دیگری را خریداری نمایید.

پیش بینی مسیر موفقیت در اینستاگرام:

با توجه به محبوب بودن این شبکه و استفاده فراگیر از این پیج در اینستاگرام اینده روشنی در انتظار افراد فعال و تجارت این گونه افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیش رو است که با استفاده از این فرصت ها شما می توانید برای کسب در آمد اقدام کنید.می توانید با مطالعه روش های موفقیت در اینستاگرام از طریق وب سایت های مختلف به راحتی کار کردن و کسب درآمد در این شبکه اجتماعی را یاد بگیرید و بکار ببندید.به راستی که این روزها هر فروشگاه باید یک پیج اینستاگرام داشته باشد تا بتواند یک شعبه از فروشگاهش را به صورت ۲۴ ساعتی بر روی اینترنت فعال نگه دارد و مشتری هایش را از دست ندهد.

معرفی قابلیت بیزینس پیج در اینستاگرام 

شما با استفاده از این قابلیت می توانید اکانت عادی خودرا به یک اکانت تجاری تبدیل کنید.اکانت تجاری نیز مانند Stories یک ویژگی بسیار جالب است که اینستاگرام به تازگی آن را به امکانات خود اضافه نموده است ، اما کاربرد آن بیشتر برای افرادی خواهد بود که یک صفحه کاری و تجاری دارند.تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای هر کاربری امکان‌پذیر است و شما می توانید به راحتی اکانت خود را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید و تنها شرط آن داشتن یک اکانت فیسبوک است و باید حتما حساب اینستاگرام شما با حساب فیسبوک تان در تعامل باشد.با تجاری کردن اکانت شما شاهد تغییرات و ویژگی های جدیدی در صفحه خود خواهید بود که در ادامه به توضییح هر یک از آنها می پردازی

 

دانلود نینجاگرام 【NinjaGram】 بهترین ربات 🤖 افزایش فالوور

 

 

ویژگی اول 

در ویژگی اول شما با تجاری کردن اکانت اینستاگرام خود ، شاهد تغیراتی خواهید بود از جمله این که از این پس کاربران وقتی به صفحه‌ی شما مراجعه می‌کنند .علاوه بر مشاهده گزینه‌ی Follow بر روی صفحه ی شما گزینه‌ی دیگری با عنوان Contact مشاهده خواهند کرد ( تصویر شماره ۱ ) که مخاطبان شما با انتخاب این گزینه می‌توانند به دو یا سه قابلیت ( باتوجه به اطلاعاتی که شما هنگام ایجاد اکانت تجاری در اختیار مخاطبان در پروفایل خود قرار می دهید ) دسترسی پیدا کنند ( تصویر شماره۲ ) این قابلیت‌ شامل سه گزینه Get Directions ، Call و Email می باشد که کاربرد هر کدام را در ادامه توضیح خواهیم داد.

کاربران با انتخاب گزینه Get Directions می‌توانند آدرس شرکت یا محل خدمات دهی شما را بیابند ، و با انتخاب گزینه Call شماره تماس‌های پشتیبانی و خدمات‌دهی شما برای آنان نمایان می شود ودر اخر با انتخاب گزینه Email کاربران شما می‌توانند به آدرس ایمیل رسمی شما دسترسی یافته و بدین صورت با شما ارتباط مستقیم و رسمی تری برقرار سازند.

ویژگی دوم

در ویژگی دوم تغییری که با تجاری کردن اکانت ایسنتارام برای شما اتفاق خواهد افتاد دسترسی به آمار و ارقام مربوط به پست‌های شما خواهد بود.برای مثال می‌توانید Top Post‌های خود را از لحاظ بازدید و لایک مشاهده کرده و سیر صعودی یا نزولی فالوورهای خود را نیز بررسی کنید

 


دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi