یکشنبه، 22 فروردین 00 - 05:10

 

ست استان اصفهان از آغاز شیوع ویروس کرونا خدمات قابل توجهی را در تحقق بخشی به پویش در خانه بمانید انجام داد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، پست با شعار خدمت به مردم و با توجه به ساختار خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بعد از کادر درمان، بیشترین خدمت رسانی را به مردم انجام داده است و برای تبدیل پویش «در خانه بمانید، خرید کنید» به عمل، نقش پست بیشتر از هر زمانی پررنگ شد.
. باقری مدیر کل پست استان  با اشاره به تعدادی از خدمات پست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: راه اندازی واحد پست سیار، توزیع سیمکارت‌های سرپرست خانوار، ایجاد باجه‌های عصرگاهی برای جلوگیری از ازدحام مراجعان و راه اندازی «هاب» منطقه مرکزی کشور برای کاهش سیر مرسولات و بالابردن امنیت پست، از جمله این فعالیت‌هاست.
وی درتشریح فعالیت‌های فرهنگی اداره کل پست اصفهان در ایام مبارزه با کرونا بیان کرد: برگزاری مسابقه نامه‌نگاری با موضوع «دلنوشته‌ای به مدافعان سلامت»، «جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا»، آموزش‌های لازم درخصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ایجاد محیطی مناسب به منظور پیشگیری از بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی در تمام مراکز پستی استان از جمله این برنامه‌ها بوده است.
باقری در خصوص ضدعفونی و گندزدایی مرسولات و تجهیزات پستی عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی دقیق محل نگهداری بسته‌ها، خودرو‌های حمل مرسوله و تجهیزات پستی در تمام مراکز پستی، این اداره برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، همچنان انجام می‌شود و تمام بسته‌های ورودی از خارج کشور، کیسه‌ها و بسته‌های پستی داخل نیز قبل از توزیع ضدعفونی می‌شوند.
او بیان کرد: با افزایش خرید و فروش‌های اینترنتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین در اسفند ۱۳۹۹ اولین بار حجم لجستیکی عملیات تخلیه و بارگیری مرسولات در هاب مرکزی پستی کشور در اصفهان از مرز ۷۰ کامیون در روز گذشت.
مدیرکل پست استان اصفهان افزود: با تخلیه و بارگیری کامیون‌ها از مقاصد تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، همدان، اراک، رشت، شهرکرد، یاسوج، بوشهر و بیرجند اولین بار رکورد تخلیه و بارگیری در «هاب» اصفهان شکسته شد.
باقری در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تهیه زیر ساخت‌های لازم و با توجه به افزایش مرسولات، این «هاب» منطقه مرکزی کشور آمادگی لازم برای ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به تمام مناطق کشور را فراهم خواهد کرد.

logo-samandehi