سه شنبه، ۱۴ دی ۰۰ - ۰۱:۳۶

مشخص نبودن تعرفه‌های این خدمات، نبود نظارت بر تسهیم درآمد و تراکنش‌های مربوط به خدمات کافی‌نت از جمله دلایل این ممنوعیت است.مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از «ممنوعیت ارائه خدمات کافی‌نت در دفاتر پیشخوان» خبر داد. شهرام حی‌شاد درباره ممنوعیت ارائه خدمات کافی‌نت در پیشخوان‌ها گفت: مشخص نبودن تعرفه‌های این خدمات، نبود نظارت بر تسهیم درآمد و تراکنش‌های مربوط به خدمات کافی‌نت از جمله دلایل این ممنوعیت است.
وی بیان‌داشت: به دلیل ارائه خدمات در فضای اینترنت، در صورت بروز تخلف و شکایت مشتریان، رگولاتوری نمی‌تواند به تخلفات رسیدگی کند.

حی‌شاد تاکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت موظف هستند فقط خدمات شناسنامه‌دار دستگاه‌های اجرایی که از رگولاتوری ابلاغ می‌شود را ارائه کنند.مطابق این خبر، دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیردولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌ است. همه دستگاه‌های اجرایی دولتی موظفند خدمات الکترونیکی خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.یکی از دلایل تشکیل این دفاتر جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی و حرکت به سوی دولت الکترونیک ‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi