دوشنبه، 16 خرداد 01 - 09:42

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است.علیرضا قاری‌قرآن درباره جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار کرد: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir  در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات از ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است، افزود: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است، همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعاً روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

 وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است، گفت: در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

 قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند.

logo-samandehi