تبلت 643

شنبه، 12 شهریور 01 - 11:04

 

تبلت جدید آنر موسوم به Pad X8 Lite در جریان رویداد IFA ۲۰۲۲ معرفی شد. این محصول از صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی بهره می‌برد و به سیستم-روی-چیپ Helio G80 مجهز شده است.

آنر در رویداد IFA ۲۰۲۲، مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید ازجمله Choice Earbuds X، Honor X8 5G، Honor 70 5G و تبلت Honor Pad 8 را معرفی کرد. این شرکت چینی همچنین تبلت دیگری به‌نام Pad X8 Lite معرفی کرده است که در ادامه به مشخصات و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت.

آنر پد X8 لایت ۴۶۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۷٫۵۵ میلی‌متر است. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی LCD بهره می‌برد و وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این تبلت به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری Magic UI 6.1 اجرا می‌کند. ازجمله ویژگی‌های نرم‌افزاری این پوسته‌ی اختصاصی می‌توان به امکان باز کردن چهار پنجره‌ی هم‌زمان در یک صفحه اشاره کرد.

به گزارش Gizmochina، در بخش جلوی آنر Pad X8 Lite شاهد دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هستیم که برای برقراری تماس‌های تصویری و ثبت سلفی درنظر گرفته شده است. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین ۵ مگاپیکسلی است که البته فلش LED درکنار آن دیده نمی‌شود. این تبلت از فناوری Histen Audio پشتیبانی می‌کند و به بلندگوهای دوگانه مجهز شده است.

آنر Pad X8 Lite از تراشه‌ی Helio G80 مدیاتک بهره می‌برد و در دو مدل با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این محصول همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از اسلات microSD، حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را ارتقا دهند. این دستگاه به باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و ظاهراً از فناوری شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تبلت آنر پد X8 لایت دربخش اتصالات از وای‌فای دوباند، بلوتوث ۵٫۱ و درگاه USB C پشتیبانی می‌کند. البته این محصول فاقد اسلات سیم‌کارت و همچنین جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

Honor Pad X8 Lite به‌زودی در سرتاسر جهان دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت اما قیمت دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

مشخصات تبلت آنر Pad X8 Lite
وزن ۴۶۰ گرم
ابعاد ۱۵۹ در ۲۴۰٫۲ میلی‌متر
ضخامت ۷٫۵۵ میلی‌متر
نمایشگر ۹٫۷ اینچی LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل
پردازنده مدیاتک Helio G80 شامل دو هسته‌ی Cortex A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز
سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری اختصاصی آنر موسوم به Magic UI 6.1
ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت
دوربین دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی بدون فلش LED
باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات
اتصالات وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز
بلوتوث ۵٫۱
درگاه USB C و پشتیبانی از OTG
میکروفون یک عدد
بلندگو مجهز به بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از فناوری آنر Histen
اقلام موجود در جعبه‌ی محصول تبلت آنر Pad X8 Lite، باتری داخلی، دفترچه‌ی راهنما، شارژر دیواری، کابل دیتا USB C و کارت گارانتی

logo-samandehi