دوشنبه، 16 دی 92 - 11:25

 

Sirius

سال ۲۰۱۴ میلادی سالی است که در آن دور تازه‌ای از تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار به بازار عرضه خواهند شد؛ از این‌رو با نزدیک شدن به نمایشگاه CES و همچنین کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا، شایعات حول برخی از محصولات افزایش می‌یابد. اخیرا شایعاتی در مورد تلفن‌های‌ هوشمند سونی مطرح شده است. براساس شنیده‌ها سونی قصد دارد تا در سال جاری، دو تلفن‌هوشمند پرچمدار به بازار عرضه کند و احتمال دارد که در    CES 2014شاهد تولد یک پرچمدار دیگر از سونی باشیم.

براساس شایعات این تلفن‌هوشمند با نام Sirius خوانده شده و در صورتی که شایعات به تحقق بپیوندند، مشخصات بارز آن شامل صفحه‌‌نمایش ۵٫۲ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۵ خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، به‌نظر می‌رسد سونی حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با استفاده از لنزهای سری G سونی و باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز برای پرچمدار خود در نظر گرفته است. سایروس به‌همراه اندروید کیت‌کت به بازار عرضه خواهد شد.

تلفن‌هوشمند دیگری که سونی در نظر دارد به بازار عرضه کند، Canopus نام گرفته است و گویا سونی برای عرضه‌ی آن در فروردین ماه سال شمسی آتی برنامه‌ریزی کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند منتشر نشده است.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

logo-samandehi