دوشنبه، 16 دی 92 - 10:46

 

دوربین عکاسی فوجی

فوجی‌فیلم در نمایشگاه CES امسال حضور فعالانه‌ای داشته و در همین ابتدای کار چندین مدل دوربین عکاسی را معرفی نموده است. یکی از مدل‌های معرفی شده که توجه بیشتری را به خود جلب نموده، یک دوربین مقاوم در برابر شرایط سخت آب‌وهوایی با قابلیت زوم بسیار بالا است.
FinePix S1 مجهز به یک لنز f/2.8-5.6 با قابلیت زوم ۵۰ برابر است که می‌تواند در حضور گرد و غبار و باران به یاری عکاس آمده و بدون هیچ مشکلی کار کند. فرض کنید که شما در جشنواره موسیقی گلستونبری حضور دارید و زیر باران در میان انبوهی از گل، از موسیقی لذت می‌برید. در چنین شرایطی ثبت تصویر از خواننده محبوبتان امری غیر ممکن به نظر میرسد. اما به لطف قابلیت‌های ویژه دوربین جدید فوجی‌فیلم، می‌توانید در چنین شرایطی یک تصویر نمای نزدیک عالی را ثبت نمایید.
این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی امکان اشتراک‌گذاری تصاویر از طریق اتصال WiFi را نیز فراهم نموده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به عکاسی پشت سر هم ۱۰ فریم بر ثانیه، ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p و Viewfinder الکترونیکی ۹۲۰,۰۰۰ پیکسلی و نمایشگر ۳ اینچ اشاره نمود. S1 در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفندماه) با قیمت ۵۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.
سایر مدل‌های دوربین‌های FinePix نیز همگی در رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل مشترک هستند. S9200 و دوربین مجهز به وای فای S9400W، هر دو مجهز به لنز با زوم ۵۰ برابر و عکاسی پشت سر هم ۱۰ فریم بر ثانیه هستند؛ اما هم در مقابل شرایط سخت مقاوم نیستند و هم Viewfinder آنها ۲۰۰,۰۰۰ پیکسلی است.
S8600 مدل ارزان‌قیمتی است دارای زوم ۳۶ برابر و قابلیت ضبط ویدئوی ۷۲۰p است و از یک باتری AA استفاده می‌کند. آن دسته از عکاسانی که به دنبال یک دوربین بسیار مقاوم و مستحکم هستند باید به سراغ XP70 بروند که یک دوربین کامپکت ضدآب با زوم اپتیک ۵ برابر ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p است.

S8600 و XP70 با برچسب قیمت ۲۳۰ دلار و S9200 با قیمت ۳۲۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

logo-samandehi