دوشنبه، 16 دی 92 - 11:18

 

alcatel

شرکت آلکاتل از یک فبلت و ۲ تبلت جدید خود را در CES 2014 معرفی نمود.شرکت آلکاتل در کنار این محصولات آخرین پرچم دار خود یعنی اسمارت فون +OneTouch Idol X را نیز به نمایش گذاشت که قبلا از آن در چین پرده برداشته بود

Alcatel One Touch POP C9
alcatel-0

یکی از این محصولات یک فبلت ۵.۵ اینچی با نام Alcatel One Touch POP C9 است که از صفحه نمایشی IPS با رزولوشن qHD، پروسسور چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی (احتمالا مدیاتک)، سیستم عامل اندروید ۴.۲، رمی ۱ گیگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات مایکرواس دی بهره می برد. دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۳G، وای فای، بلوتوث ۴.۰ و باتری با ظرفیت ۲,۵۰۰mAh را به مشخصات آن اضافه کنید.

One Touch POP7 و POP8

alcatel-1

One Touch POP7 و POP8 دو تبلت اندرویدی و جدید این شرکت هستند که از صفحه نمایش هایی ۷ و ۸ اینچی بهره می برند. POP8 دارای صفحه نمایشی ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، یک چیپ ست چهار هسته ای مدیاتک، اسلات مایکرواس دی، دو دوربین ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی، وای فای، GPS و IR blaster است. One Touch POP7 نیز دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی TFT با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل، دوربین هایی مشابه نسخه ۸ اینچی و پروسسور دو هسته ای مدیاتک می باشد.POP7 در اواخر ماه فوریه و POP8 در ماه مارس عرضه میشود. همه این محصولات دارای یک فلیپ کاور اختصاصی نیز هستند.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

logo-samandehi