شنبه، 28 تیر 93 - 08:07

 

عکاسی با موبایل

اگر شما نیز یکی از کاربران سیسم عامل اندروید باشید حتما متوجه شده‌اید که در برخی از اسمارت فون‌ها تنظیمات زیادی برای عکاسی در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد (البته برخی از گوشی‌ها نیز به‌طور رسمی قابلیت‌های خوبی برای ثبت تصاویر دارند).حال اگر شما هم از محدودیت‌های اپلیکیشن رسمی دوربین بر روی اسمارت فون اندرویدی خود خسته شده‌اید، می‌توانید دست به دامان اپلیکیشن‌های دیگری بشوید که برای ثبت تصاویر طراحی و ساخته شده‌اند. اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله مشاهده خواهید کرد همگی در سال ۲۰۱۴ ویرایش شده‌اند و بخشی رایگان و بخشی پولی هستند. همچنین به‌دلیل باز شدن دسترسی کاربران ایرانی به گوگل پلی، لینک دانلود این اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی قرار داده شده است.

Google Camera (لینک دانلود رایگان)

Google-Camera

اخیرا گوگل اپلیکیشن اختصاصی خود را برای عکاسی منتشر کرد که ما نیز قابیلت‌های آن را به چالش کشیدیم، این اپلیکیشن ویژگی و قابلیت‌های جالبی برای ثبت تصاویر به کاربر می‌دهد. عکاسی پانوراما (۳۶۰ درجه)، بلور، دسترسی آسان به بخش تنظیمات، همه و همه بخشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن قدرتمند است.


Retro Camera (لینک دانلود رایگان)

Retro-Camera

اگر شما از افرادی هستید که گاه گاهی دلتان برای عکاسی به سبک قدیم تنگ می‌شود، باید به شما بگوییم که با کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویری مانند عکس‌های قدیمی ثبت کنید.


Camera Zoom FX (لینک دانلود با قیمت ۲٫۹۹ دلار)

Camera-Zoom-FX

Camera Zoom FX اپلیکیشنی است که از تنظیمات بسیاری بهره می‌برد که همراه یک رابط کاربری بسیار زیبا، کاربر را شیفته خود می‌کند.


ProCapture (لینک دانلود با قیمت ۳٫۹۹ دلار)

ProCapture

این اپلیکیشن تنظیماتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که او نگاهی متفاوت به اپلیکیشن‌ها عکاسی داشته باشد. در این نرم افزار قابلیت‌هاییی نظیر کاهش نویز، تایمر و عکاسی با دید وسیع وجود دارد.

logo-samandehi