دوشنبه، 13 مرداد 93 - 02:24

 

به تازگی اپل تبلیغ جدیدی برای آیفون مختص پخش در تلویزیون، منتشر کرده که در آن به گستردگی قابلیت‌های بی پایان آیفون و سیستم عامل ios اشاره می‌کند. این تبلیغات که هیچ شرکتِ دیگری نمی‌تواند بر روی آن مانور دهد، نقطه عطفی برای اپل به حساب می‌آید که کاربران را به شدت وادار به خرید این دستگاه‌ها می‌کند. همچین تنوع لوازم جانبی در هیچ برند دیگری به این گستردگی به چشم نمی‌خورد.

Septimius_14

در اولین لحظات تبلیغ دو نفر را می‌بینید که سعی دارند با استفاده از لوازم جانبی به پیش بینی آب و هوا بپردازند. پس از مدتی خانمی‌را می‌بینید که مشاور اجتماعی است و به کمک آیفون صحبت‌های خود را برای مراجعین خود ترجمه می‌کند. همین طور جواهر سازی را می‌بینید که به کمک آیفون با دقت بیشتری به ساختن جواهرات با شکوه می‌پردازد. در قسمتی بعد خلبانی به چک کردن ترافیک هوایی می‌پردازد و در نهایت یکی از زیباترین قسمت‌های این تبلیغ آتش نشانی است که راه نجات دادن مردم را به کمک آیفون پیدا می‌کند.

اپل سعی کرده در این تبلیغات به مردم نشان دهد که آیفون‌هایش مانند هیچ یک از دیگر تلفن‌های هوشمند نیست، بلکه ابزاریست برای استفاده در تمام کارهای روزانه کاربران. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این تبلیغ زیبا را از دست ندهید و مثل همیشه نظر فراموش نشود.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://appleinsider.com/articles/14/08/02/apple-continues-powerful-campaign-for-the-iphone-5s-with-new-dreams-spot” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi