یکشنبه، 02 آذر 93 - 00:25

 

ایده

این روز ها اپلیکیشن ها بیشتر براساس قیافه شان قضاوت می شوند. اگر اپلیکیشن رابط کاربری خوبی نداشته باشد، هر چه قدر هم که کاربردی باشد، تاثیر بدی روی ذهن کاربر می گذارد. طراحی رابط کاربری می تواند عملی وقتگیر باشد. گاهی اوقات آدم نیاز دارد از جاهایی به جز مغز خودش الهام بگیرد. اگر دنبال ایده برای طراحی ظاهر اپلیکیشنتان می گردید، حتما سری به این سایت ها بزنید.

Processed with VSCOcam with t1 preset

MyColorScreen

MyColorScreen

سایت MyColorScreen مجموعه ای از اسکرین شات های اپلیکیشن های اندروید و آی او اس است که توسط کاربران عادی آپلود شده اند. هر پست شامل نکات کلیدی برای بازسازی آن رابط کاربری هم می باشد. اگر چند دقیقه از وقتتان را در این سایت بگذرانید، مطمئنا ظاهر اپلیکیشنتان به شما الهام می شود.

Inspired UI

Inspired-UI

این سایت پر است از اسکرین شات های اپلیکیشن های آی او اس که در یک قالب زیبا به نمایش درآمده اند. شما می توانید عکس ها را بر اساس تاریخ و یا بر اساس دسته بندی مشاهده کنید. شاید همین عکس ها به شما ایده ی بعدی تان را بدهند.

Mobile Tuxedo

Mobile-Tuxedo

Mobile Tuxedo مکانی جادویی است پر از مطالب کاربردی و عکس های الهام بخش. شما می توانید عکس ها را مشاهده کنید، رابط کاربری رایگان دانلود کنید، ابزار های کاربردی به دست بیاورید و یا این که با خواندن مقاله های این سایت، چیز های جدید یاد بگیرید!

logo-samandehi