چهارشنبه، 02 آبان 97 - 05:05

 

نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸ اصفهان، امسال سالنی را به‌طور کامل به استارتاپ‌ها اختصاص داده و فرصت‌های متعددی را برای آن‌ها فراهم کرده است.اتوکام ۲۰۱۸، بیست‌وچهارمین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و مخابرات اصفهان است که از ۲۱ تا ۲۵ آبان سال ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر در پل شهرستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه سالانه در فصل پاییز و با تمرکز بر معرفی شرکت‌ها و محصولات مرتبط با حوزه‌های کامپیوتر، اتوماسیون اداری و مخابرات برگزار می‌شود.

 

طراحی سالن فرصت‌های اتوکام ۲۰۱۸ نیز با تمامی سالن‌ها متفاوت است و تلاش بر این بوده که حداکثر امکانات برای آشنایی هرچه بیشتر فعالان و همچنین برگزاری کارگاه‌ها، جلسات و شبکه‌سازی لحاظ شود. علاوه‌بر استارتاپ‌ها، فریلنسرها نیز بخشی مخصوص به خود در این سالن خواهند داشت و برنامه‌هایی برای کمک به پیشرفت هرچه بیشتر این قشر جدید از فعالان بازار برگزار خواهد شد.

یکی از برنامه‌های مخصوص استارتاپ‌ها در سالن فرصت‌های اتوکام ۲۰۱۸، فرصت جذب مشتری است. این فرصت با در نظر گرفتن سالن شماره‌ی یک برای استارتاپ‌ها فراهم شده؛ درواقع تمامی بازدیدکنندگان اتوکام از این سالن وارد نمایشگاه می‌شوند و در برخورد اول، با استارتاپ‌های حاضر در سالن، رو‌به‌رو خواهند شد. سال گذشته، آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه حدود ۳۸۰۰ نفر عنوان شد. در نتیجه، حضور در سالن‌ فرصت‌ها، مزیتی عالی برای معرفی استارتاپ‌ها خواهد بود.

کافه سرمایه بخش دیگری از برنامه‌های مخصوص استارتاپ‌ها در این سالن است که با همکاری کار کراد برگزار خواهد شد. در این برنامه، استارتاپ‌ها می‌توانند پروپوزال خود را برای شبکه‌ای از ۱۴۰ سرمایه‌گذار فعال حوزه‌ی فناوری اطلاعات ارسال کنند. در صورت تأیید اولیه‌ی پروپوزال‌ها، جلسه‌ی هماهنگی با سرمایه‌گذاران در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رویداد و کارگاه تجربه فریلنسرها نیز در حاشیه سالن فرصت‌ها برگزار می‌شود

ارائه‌ی ایده و مدل کسب‌وکاری استارتاپ،‌ یکی از فرصت‌های دیگر در نظر گرفته شده برای این شرکت‌های نوپا در اتوکام ۲۴ اصفهان است. تمامی استارتاپ‌های حاضر در سالن فرصت‌ها، شانس ارائه‌ برای داوران این نمایشگاه را دارند. ارائه در سالن ۵۰۰ نفره‌ی نمایشگاه انجام شده و استارتاپ برتر، در روز پایانی جایزه‌ای را از برگزارکنندگان نمایشگاه دریافت خواهد کرد.

پونیشا نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم دورکاری و فریلنسینگ در ایران، در این نمایشگاه رویدادی مختصر را برای حمایت از فریلنسرها برگزار خواهد کرد. در این رویداد، ۱۰ سخنران برتر حوزه‌ی آزادکاری تجربیات خود را برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌ی فریلنسینگ ارائه خواهند کرد. این رویداد، آزادکاران زیادی را به نمایشگاه اتوکام و سالن فرصت‌ها جذب خواهد کرد که باز هم فرصتی مناسب برای جذب نیروی آزادکار توسط استارتاپ‌ها خواهد بود.

رویداد استارتاپ گرایند نیز در حاشیه‌ی اتوکام ۲۰۱۸ برگزار خوهد شد که یکی از فعالان باتجربه‌ی اکوسیستم استارتاپی در آن حضور خواهد داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانند از تجربیات او استفاده کرده و مانند دیگر رویدادهای استارتاپ گرایند، به شبکه‌سازی نیز بپردارند.

لازم به ذکر است استارتاپ‌های علاقه‌مند به حضور در سالن فرصت‌های نمایشگاه می‌توانند از لینک زیر در این رویداد ثبت‌نام کنند.

 

ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن فرصت‌ها اتوکام ۲۰۱۸ اصفهان

logo-samandehi