یکشنبه، 10 فروردین 99 - 03:58

 

 

چگونه در قرنطینه زمان خود و خانواده را به بهترین نحو مدیریت کنیم؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل مسئولیت اجتماعی از خانه خارج نمی شوید حتما حس اتلاف زمان را دارید.یکی از بهترین کارها برای این روزها یادگیری مهارتها و شنیدن کتابهایی است که به ما کمک می کنند تا خیلی زود موفقیتهای بهتری کسب کنیم. اما با وجود محدودیتهای اقتصادی و تردد، سوال این است چگونه؟؟

ما در استاد اپ با همکاری مراکز آموزشی و اساتید برجسته سعی کردیم با استفاده از روش اشتراک کم هزینه، ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب صوتی با کیفیت را در ۲۳ دسته مختلف ارائه دهیم. این محتوای آموزشی در زمینه های مدیریت و کسب و کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره شناسی، علوم پایه و رباتیک و …. می باشند.

اکنون شما می توانید همراه با خانواده (به صورت غیر همزمان) به سریعترین و کم هزینه ترین روش، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در تمام این دوران سخت، تیم استاد اپ کار می کنند تا شما به آموزش موثر و باکیفیت دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با نصب اپلیکیشن و اشتراک ناچیز ماهانه ۲۹ هزار تومان به صورت نامحدود به تمامی ۸۰۰ دوره آموزشی و کتابهای صوتی دسترسی پیدا کنید. البته بدون اشتراک هم بخشهای زیادی برای شما باز خواهند بود. سایر اعضای خانواده هم می توانند به صورت غیر همزمان از یک اشتراک استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه نوروزی: اگر تا پایان هفته استاد اپ خود را فعال کنید، می توانید برای ۲ دوره مجازی (جز MBA) به صورت رایگان گواهینامه دیجیتال بگیرید.

نصب نسخه اندرویدی و مشاهده دروس، رایگان می باشد، پس کلیک کنید

 

 

 

logo-samandehi