چهارشنبه، 13 فروردین 99 - 06:25

 

 

پلتفرم آموزشی اساتید آنلاین از ابتدای سال ۱۳۹۶ از درون شرکت کسب و کارهای هوشمند رهام گستر فعالیت خودرا آغاز نمود.این مجموعه در ابتدا با هدف گسترش آموزه های اساتید مجرب بر بستر وب ، “فروشگاه اینترنتی اساتید آنلاین” را راه اندازی نمود . دوره های آموزشی به صورت ویدئوهایی در استدیوی اختصاصی اساتید آنلاین در محل شرکت تولید ، تدوین ، بارگذاری می شد و در اختیار متقاضیان قرار می گرفت.با توسعه تیم فنی مجموعه سامانه مدیریت آموزشLMS  و TMS اساتید آنلاین راه اندازی شد و توسط نرم افزار های آموزش آنلاین ، شبیه سازی کلاسهای آموزشی ، سمینار ها ، جلسات مشاوره و هر رویدادی آموزشی و حضوری بر بستر اینترنت فراهم و امکان پذیر شد.

 

 

در نهایت با همت نیرو های متخصص و مجرب تیم نرم افزار و تیم تولید محتوای شرکت امکاناتی فراهم شد که توانستیم برای مدرسین ، آموزشگاهها و سایر مراکز آموزشی در کنار ارائه مشاوره و راهکارهای اجرایی مجازی سازی فرایند های آموزشی ، پلتفرم های آموزشی اساتید آنلاین را نیز در اختیار آنها قرار دهیم.

اخیرا بخش آزمون آنلاین آخرین تکه پازل آموزش آنلاین نیز طراحی و به پلتفرم اضافه شده است و با اینکار می توان ادعا کرد که همه بخشهای یک فرایند آموزشی را می توان به صورت آنلاین برگزار نمود.

در حال حاضر در وب سایت اساتید(www.AsatideOnline.com)  آنلاین بخش های مجله علمی ، فروشگاه اینترنتی محصولات و دوره ها ، سامانه آموزش آنلاین و سامانه آزمون آنلاین وجود دارد.
در صفحه اول وب سایت ۳ بخش تفکیک شده برای دانشپذیران ، مدرسین وآموزشگاهها وجود دارد و مختصری در باره امکانات و خدماتی که تیم اساتید آنلاین می تواند به آنها ارائه دهد بیان شده است.

بدیهی است در راه پر پیچ و خم فرهنگ سازی آموزش مجازی ، اول راهیم، اما مفتخریم که در راستای این هدف و تحقق تحول دیجیتال در صنعت آموزش گام بر داشته ایم و در تلاش هستیم ، امکانات و کاربردهای این فناوری نوین را برای جامعه تلاشگران صنعت آموزش کشور تبیین کنیم تا علاوه بر بهینه سازی در بخش منابع مالی و نیروی انسانی، شاهد یکپارچگی کیفیت آموزش درسراسر میهن عزیزمان باشیم.

 

مدیرعامل اساتیدآنلاین گفت:«منظور ما از ایجاد تحول دیجیتال در صنعت آموزش ، صرفا تولید ویدئوی های آموزشی و برگزاری تعدادی کلاس آنلاین نیست.»

 

مهران شاهرخ مدیرعامل مرکزآموزشی اساتیدآنلاین  به اهمیت ترویج فرهنگ آموزش آنلاین اشاره کرد.آقای شاهرخ  گفت: امروزه در سرتاسر دنیا سامانه های آموزش آنلاین بین المللی بسیار زیادی درحال فعالیت هستند و این به یکنواخت سازی کیفیت آموزش در دنیا منجر شده است. حال آنکه ما در کشورمان به وضوح، الزام ایجاد چنین بستر های آموزشی را می بینیم.وی افزود: مرکزآموزشی اساتید آنلاین برآن شده است تا با بهره گیری از تیم متخصص IT در زمینه های برنامه نویسی نرم افزارهای آموزشی ، طراحی وب سایت و تولید محتوا گامی موثر در زمینه فرهنگ سازی و ارائه سامانه های آموزشی کاربردی به موسسات و مراکز آموزشی بردارد.

 

آیا صنعت آموزش نیازی به تحول دیجیتال دارد؟

تحول دیجیتال با ورود به هر صنعت،چهره ای متفاوت از آن صنعت را بوجود آورد.فناوری های دیجیتالی محل بسیاری از کسب و کارهارا جابجا کرد.مردم را برای خرید به جای خیابانها و بازار ها به وب سایتها و اپلیکیشن ها هدایت کرد. از سوی دیگر به دلیل رشد و پیشرفت بشر در هر زمینه ای و  پیچیده تر شدن وضعیت زندگی و کسب و کارها ،بیش از هر زمان دیگری به روز بودن و آموزش دیدن اهمیت دارد.امروزه کمتر کسی می تواند با اطلاعات و دانش پنج سال گذشته در کسب و کار خود با دیگران رقابت کند و تنها راه پیش رو ، صرف زمان و انرژی برای آموزش است .اغلب افراد و فعالین کسب و کار به دلایل مشترک امکان آموزش دیدن را ندارند . یکی از مهمترین این دلایل مشغله و محدودیت زمانی این افراد است که امکان حضور در دوره های آموزشی  مورد نظر را از آنها می گیرد . لذا در این میان است که اهمیت آموزش در هر مکان و در هر زمان مطرح می‌شود.

بسیاری از محققان بر این باور بودند که دیر یا زود این تحول،به صنعت آموزش نیز ورود خواهد کرد و روند آموزش را در مدارس ، دانشگاهها و موسسات آموزشی به طور کلی دگرگون می نماید.

 

وضعیت کشورمان در زمینه آموزش آنلاین را چطور ارزیابی می کنید؟

در کشور ما روند آموزش آنلاین با سرعت بسیار کمی در حال پیشرفت است. البته این به منزله عدم نیاز جامعه ما به این امر مهم نیست، چراکه تحول دیجیتال در هر عرصه ای که ورود نموده است خدمات و امکانات بسیار با ارزش و کاربردی به وجود آورده است.لذا می بایست با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی های درست در زمینه کاربردهای تحول دیجیتال در آموزش و آموزش مجازی در جامعه به افزایش آگاهی مردم ازین فناوری بپردازیم.

 

تحول دیجیتال چه خدماتی به صنعت آموزش ارائه می کند؟

از مهمترین خدماتی که معمولا تحول دیجیتال در کسب و کارها ایجاد می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- صرفه جویی در زمان اجرای فرآیندها

۲- صرفه جویی و بهینه سازی در بخش نیروی انسانی

۳- امکان نظارت آنلاین بخش های مختلف کسب و کار

۴- بهینه سازی موثر در منابع مالی

و خدمات بی شمار دیگر.

 

چطور یک سامانه آموزش آنلاین داشته باشیم؟

آقای شاهرخ: شما در سه گام می توانید یک سامانه آموزشی آنلاین داشته باشید که برای شما شرح خواهیم داد:

گام اول بررسی دقیق و موشکافانه است.

به شما پیشنهاد می کنیم به طور کامل و دقیق انواع مختلف سامانه های آموزش آنلاین داخلی و خارجی را بررسی نمایید تا به درک درستی از این مفهوم دست پیدا کنید.

گام دوم تصمیم گیری بعد از شناخت است.

تصمیم بگیرید چه بخش هایی از مجموعه خود را آنلاین کنید.آیا قصددارید یک سامانه آموزش آنلاین کامل راه اندازی کنید یا اینکه صرفا به برگزاری چند رویداد آموزشی آنلاین بسنده می کنید.با پاسخ به این سوال تا سطح قابل قبولی از برنامه شما مشخص می شود.

در دو گام ذکر شده ، مرکز آموزشی اساتیدآنلاین با کمال میل آمادگی خود را برای ارائه مشاوره وراهکار به موسسات،ارگان های دولتی، دانشگاه ها و مدرسین اعلام می کند.

گام سوم انتخاب یک شرکت معتبر و با تجربه است.

مهمترین بخش دراین فرایند مجری این طرح است که چه میزان تجربه و تخصص در این زمینه دارد. به این دلیل که یک فرایند بسیار خلاقانه می تواند روند کسب وکار و آموزش های شما را تغییر دهد.

ما در اساتید آنلاین مفتخر هستیم که اعلام کنیم در استان اصفهان در این زمینه سال ها تحقیق و بررسی نموده ایم و می توانیم بهترین راهکارهای مجازی سازی و آنلاین سازی فرایند های آموزشی را ارائه نماییم. گواه سخنان ما شرکای با ارزش تجاری ما و مشتریانمان هستند.

آدرس : اصفهان خیابان آمادگاه مجتمع تجاری گلدیس واحد ۳۱۴

Tel:031-31319577

Phone:09135521040 Technical Supervisor

Phone:09138147794 CEO

Website : www.AsatideOnline.com

Instagram:@AsatideOnline

 

logo-samandehi