چهارشنبه، 12 آبان 00 - 10:39

 

اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان روز سه شنبه ۱۱ آبان در سالن همایش های اتاق اصناف اصفهان از اعضای کمیسیون ها و پیشکسوتان صنف فناوری اطلاعات با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.
این نشست با حضور مسئولان و حضور مهمانانی چون مهندس نادری معاون بازرگانی سازمان صمت و مهندس جهانگیری ریاست اتاق اصناف استان اصفهان و دکتر محمدی ریاست بازرسی و نظارت اصناف استان و اعضای هئیت رئیسه اتحادیه فناوری اطلاعات برگزار شد.در این نشست ابتدا با اهدای قاب یادبودی از زحمات سه مدیر برجسته استان مهندس نادری ، دکتر محمدی و مهندس جهانگیری تجلیل شد.

سپس رئیس اتحادیه فناوری اطلاعات اصفهان دکتر مجید کرباسچی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون ها و پیشکسوتان گفت : با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، متاسفانه نشد با حضور اکثریت اعضای صنف از زحمات کمیسیون ها تقدیر به عمل آید . وی در ادامه افزود : اعضای کمیسون ها در این دوره با وجود مشغله های زیاد کاری خود ، بسیار پر تلاش در جهت حل مشکلات اعضای صنف حاضر شدند و بنده کمال تشکر از این دوستان را دارم. دکتر کرباسچی در ادامه افزود : در دو سال گذشته بواسطه کرونا و وضعیت اقتصادی موجود ، اعضای صنف رایانه توانستند با توجه به نیاز مردم به تجهیزات و خدمات رایانه ای ، کمک حال بخش دولتی شوند.

در ادامه مهندس رسول جهانگیری ضمن تشکر از اتحادیه فناوری اطلاعات بابت فعالیت های اثر بخششان در دوران کرونا گفت : خوشبختانه صنف رایانه ی اصفهان با داشتن اعضایی که اکثر آن ها از تحصیلات آکادمیک برخوردار هستند ، توانستند در ایام کرونا کنار دولت کمک کننده باشند. .وی افزود : فناوری اطلاعات در حال توسعه و نیاز امروز است و مطمنا صنف رایانه ی اصفهان جزو موثرترین مشاغل محسوب می شود.رسول جهانگیری در ادامه گفت : صنف فناوری اطلاعات توانسته است با ایجاد اعتماد و کار موثر ، بسیاری از خدمات دولتی را به مردم ارایه دهد.وی در پایان از فعالیت های هئیت رئیسه و سایر کارکنان اتحادیه تشکر کرد.

مهندس نادری معاون بازرگانی سازمان صمت از فعالیت کمیسیون های اتحادیه در جهت رفاه حال مردم و اعضای صنف رایانه تشکر کرد و گفت : ایجاد کمیسیون های تخصصی در اتحادیه موجب کاهش بسیاری از مراجعات به ما شده است . مهندس اسماعیل نادری فعالیت کارگروه و کمیسیون های اتحادیه را بسیار موثر و مفید دانست.

دکتر محمدی ریاست بازرسی و نظارت اصناف استان نیز در ادامه از تاثیر کرونا در کسب و کار و زندگی گفت. وی یادآور شد که دوران ما به دو بخش قبل و بعد از کرونا تقسیم شده است . وی در حضور اعضای کمیسیون های اتحادیه فناوری اطلاعانت گفت : نیاز است که کمیسیون ها بر اساس این روند تاریخی ، اقداماتی را برای دوران پس از کرونا در دستور کار قرار دهند.

مهندس امید محمدی دبیر اتحادیه ضمن تشکر از حضور میهمانان و اعضای کمیسیون ها گزارشی از فعالیت کمیسیون ها ارایه داد. وی در خصوص عمکلرد کمیسیون رسیدگی به شکایت گفت : در ۴ سال گذشته ۱۷۲۰ مورد شکایت به اتحادیه واصل شده است که از این تعداد ۸۷ مورد فقط به مراجع بالاتر ارجاع و سایر پرونده ها با کار کارشناسی کمیسیون رسیدگی به شکایات در اتحادیه حل و فصل شده است. محمدی افزود : کمیسیون بازرسی در این دوره موفق به بازرسی ۵۸۶۰ واحد صنفی شد که از این تعداد ۱۴۵۶ مورد تشکیل پرونده و تعداد ۱۱۰۷ مورد منجر به اخذ پروانه کسب شده است. وی در ادامه افزود : کمیسیون فنی نیز در تدوین نرخنامه ها و کارشناسی ۶۸۰ پرونده ی شکایت از اعضاء را بصورت رایگان به سرانجام رسانده است .وی نقش سایر کمیسیون ها را بعنوان بازوی کمکی اتحادیه در پیشبرد اهداف اتحادیه و اعضای صنف رایانه را بسیار مهم دانست. مهندس امید محمدی در پایان از فعالیت های بی شائبه اعضای کمیسیون ها تشکر کرد.

در این نشست از اعضای کمیسیون ها و پیشکسوتان صنف با حضور مسئولان استانی تقدیر به عمل آمد.

logo-samandehi