سه شنبه، 25 بهمن 01 - 10:12

تاکسی بین شهری یکی از گزینه های جایگزین به جای هواپیما است که میتوانید در سفر اصفهان به تهران از آن استفاده کنید که یکی از مهم ترین ویژگی های آن اینست که میتوانید زمان حرکت سفر را شما مشخص کنید.اگر تا به حال تجربه سفر با تاکسی های بین شهری را نداشته اید به شما توصیه می کنیم که حتما سفر با این سواری دربستی اصفهان تهران مستربلیط را تجربه کنید.

تاکسی های بین شهری جایگزینی مناسب برای زمان های ضروری

سفر با تاکسی های بین شهری نه تنها هزینه کمتری خواهد داشت و شما مجبور نیستید ساعت ها رانندگی کنید و خسته به مقصد برسید، موجب می شود که به اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها نیز کمک شود.

همچنین با استفاده از این روش حجم ترافیک نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و نرخ آلودگی هوا به ویژه در شهرهای بزرگ کمتر می شود.

از این رو هنگامی که میزان تردد خودروهای شخصی کمتر شود سرعت رسیدن به مقصد نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین بهتر است با فرهنگ سازی درست استفاده از تاکسی های بین شهری را جایگزین خودروهای شخصی نماییم تا سفری راحت و لذت بخش را با صرف هزینه کمتر تجربه کنیم.

درباره رزرو تاکسی های بین شهری بیشتر بدانید

امروزه خودرو یکی از نیازهای ضروری تمامی افراد است. برای رفتن به مراکز مختلف به منظور پیگیری امور زندگی واقعا نیاز به یک خودرو احساس می شود، این موضوع هنگامی که فرد مجبور باشد مرتبا به شهری دیگر رفت وآمد داشته باشد بیشتر اهمیت پیدا می کند.

تاکسی اینترنتی نمونه ای دیگر از همین موسسات هستند که با درخواست آن ها در هر مکان و هر ساعت از شبانه روز می توان خود را به مقصد رساند.

سایت مستر بلیط نیز که در زمینه ارائه انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس فعالیت داشته جدیدا خدمات متنوعی را در زمینه تاکسی های بین شهری ارائه می دهد و با مراجعه به این وب سایت معتبر می توان به راحتی تاکسی بین شهری به مقصد مورد نظر را رزرو نمود.

سفر وجابجایی با تاکسی های بین شهری امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و خیلی از افراد به منظور رسیدگی به کارهای خود از این تاکسی ها استفاده می کنند. این تاکسی ها مزایای بسیاری دارند، از مزایا تاکسی بین شهری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

احراز هویت رانندگان در مستر بلیط

تمامی تاکسی های بین شهری تحت نظارت سازمان حمل و نقل عمومی هستند. رانندگان این تاکسی ها از همه لحاظ ( شرایط جسمانی، برخورد اجتماعی، شرایط روحی، مهارت و تسلط به رانندگی و ..) کاملا مورد بررسی قرار گرفته اند.

در نتیجه سفر با آن ها می تواند بسیار ایمن و کم خطر باشد. همچنین این تاکسی ها برخلاف خودروهای شخصی که بین شهرها فعالیت دارند حق درخواست هر گونه کرایه ای را ندارند و کرایه آنها کاملا بر اساس قوانین و مقررات می باشد.

ایمنی در سفر

تاکسی های بین شهری کاملا ایمن هستند و پلاک زرد رنگ و بغل نویسی های آن ها تعیین می کند که مربوط به کدام شرکت های حمل و نقلی می باشد، بنابراین به راحتی می توان آن ها را شناسایی نمود. تمامی تاکسی های بین شهری دارای کارت معاینه فنی، زنجیر چرخ، کپسول آتش نشانی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و سایر تجهیزات ایمنی می باشند.

سرعت تاکسی بین شهری

سرعت تاکسی های بین شهری تحت کنترل است و نمی توانند از یک حد مجاز سریع تر رانندگی کنند زیرا دارای دفترچه ساعت زنی در پلیس راه می باشند. تمامی این رانندگان دوره های آموزش را گذرانده اند و تازه کار نیستند و مورد تایید سازمان پایانه ها می باشند.

در صورت هر گونه تخلف و شکایت رانندگان تاکسی های بین شهری را به راحتی می توان یافت و شکایت ها را پیگیری نمود و به دلیل ثبت مشخصات رانندگان در سازمان پایانه شناسایی آن ها بسیار ساده خواهد بود.

در حالی که رانندگان خودروهای بین شهری شخصی در صورتی که مرتکب تخلف شوند و مسافر بخواهد شکایتی برای آن ها تنظیم نماید، پیگیری شکایت و یافتن راننده کار دشواری خواهد بود.

شرکت های ارائه دهنده تاکسی های بین شهری در تمامی لحظات از مسافران حمایت می کنند و در صورتی که سواری نتواند به دلایلی مسیر را ادامه دهد شرکت در اسرع وقت بهترین خودرو خود را به مسافر رسانده تا بتواند سفر خود را بدون هیچگونه مشکلی ادامه دهد. توجه داشته باشید که شرکت های تاکسی های بین شهری خدماتی این چنینی را به صورت رایگان و بدون هیچگونه هزینه اضافی ارائه می دهند.

سایر اطلاعات درباره تاکسی بین شهری

مسافرین تاکسی های بین شهری می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد، نظر یا شکایتی داشته باشند را از طریق سایت یا شماره های موجود با شرکت های ارائه دهنده تاکسی های بین شهری در میان بگذارند و به این شرکت ها کمک کنند تا بتوانند خدمات بهتری را عرضه نمایند.

در صورتی که مسافر کیف یا سایر وسایل خود را در تاکسی های بین شهری جا گذاشته باشد به راحتی می تواند به شرکتی که تاکسی متعلق به آن است مراجعه نمایند و وسایل خود را دریافت کند.

مسافرانی که تاکسی های بین شهری را رزرو می کنند در طول سفر از مزایای بیمه سرنشین خودرو بهره مند خواهند شد و شرکت ها به منظور حوادث احتمالی و فراهم آوردن شرایطی که مسافر بتواند سفری بدون استرس و با خیال راحت را تجربه کند خدمات بیمه ای نیز ارائه می دهند.

تنوع سرویس سواری مستربلیط

در سرویس سواری مستربلیط در بین سرویس های متنوع موجود انتخاب کرده، درب منزل یا محل کار خود سوار شوید و در نقطه دقیق مقصد به سفر خود پایان دهید. علاوه بر این میتوانید سفری راحت را تجربه کنید و علاوه بر خودتان با دیگر همسفران، دوستان، خانواده بروید. هم اکنون میتوانید تاکسی دربستی خود را از مستربلیط رزرو کرده و در زمانی که شما میخواهید سفر را انجام دهید.

logo-samandehi