یکشنبه، 13 مرداد 98 - 02:04

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، ۱۶ الی ۱۹ مردادماه سال جاری به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان در مقر نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان در این خصوص گفت: «این نمایشگاه با رویکرد بهبود فضای کسب و کار برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ایجاد یک بستر برای هم افزایی بین مجموعه‌های مختلفی است که می‌توانند به توسعه و بهبود کسب و کارها کمک کنند.»

علی میرجمالی اظهار کرد: «با توجه به اینکه در اصفهان نمایشگاهی برای مخاطب مدیران کسب که بتواند به یک مدیر در تامین نیازهای خود در حوزه‌های مختلف کسب و کار کمک کند وجود نداشت، بنابراین با شناسایی این نیاز، طرحی آماده شد که به وسیله آن، در قالب یک نمایشگاه، حوزه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار، گرد هم آیند.»

وی تصریح کرد: «در واقع هدف این است که یک مدیرعامل یا  کسی که می‌خواهد کسب و کاری را راه‌اندازی کرده و یا آن را بهبود بخشد، بتواند اصلی‌ترین نیازهای توسعه و بهبود کسب و کار خود را تامین کند، بنابراین یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه کمک به توسعه و رشد کسب و کارهای اصفهان به وسیله معرفی توان و ظرفیت‌های فعالی است که به مدیران کسب و کار خدمات می‌دهند.»

مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان گفت: «یکی دیگر از اهداف ما در این نمایشگاه این است که شرکت‌های مشاوره در حوزه‌های تامین نیروی انسانی، مالی، مالیاتی، قرارداد نویسی، ثبت شرکت، کارت بازرگانی، واردات، صادرات، تبلیغات فیزیکی، محیطی، مجازی و غیره فعالیت دارند، در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مدیران کسب و کارها را یاری کنند.»

میرجمالی افزود: «علاوه‌براین در این نمایشگاه سعی بر این است تا آخرین فناوری‌ها، دستاوردها و همچنین آخرین ابزارهایی که شرکت‌ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات، از آن بهره می‌برند معرفی شود و بستری برای هم افزایی بین مجموعه‌هایی که قادر به توسعه و بهبود کسب و کارها هستند فراهم شود.»

علی میرجمالی با اشاره به همزمانی این رویداد با هفته خبرنگار و مطبوعات افزود: «انتخاب این تاریخ نیز با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توان مطبوعات و قابلیت‌های رسانه هاست تا بتوانند به مدیران در توسعه فضای کسب و کار خود یاری رسانند.»مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان با اشاره به میزان تاثیر نمایشگاه بر رشد و رونق کسب و کارها اظهار کرد: «هرچه شرایط محیطی (عواملی که همه آنها در اختیار ما نیست) و تنگناها در حوزه مدیریت کسب و کار سخت‌تر می‌شود، تغییر روش‌ها، هم‌افزایی، کار تیمی و استفاده از کسب و کارهای مکمل می‌تواند بقای بیشتر و طولانی مدت کسب و کارها در بازار را در پی داشته باشد.»

میرجمالی در نهایت خاطرنشان کرد: «تلاش ما در دبیرخانه این است که بتوانیم مجموعه‌های قدرتمند و صاحب برند را در این نمایشگاه گرد هم آورده و به سمت کمک به مدیران در بهبود وضعیت کسب و کارها هدایت کنیم. از سوی دیگر مخاطبان اصلی این نمایشگاه مدیران کسب و کارهای صنعتی، صنفی، بازرگانی و تعاونی است و در دبیرخانه تلاش می‌کنیم بتوانیم با استفاده از حامیان نمایشگاه، رویدادهای آموزشی جانبی، نشست‌های تخصصی و دعوت از افراد ویژه، حضور مدیران کسب و کارها را در نمایشگاه شاهد باشیم.»

در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره در حوزه‌های تامین نیروی انسانی، مالی، مالیاتی، قرارداد نویسی، ثبت شرکت، کارت بازرگانی، واردات، صادرات، تبلیغات فیزیکی، محیطی، مجازی و سایر مجموعه‌هایی که به مدیران کسب و کار خدمات ارائه می‌کنند، در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت تا مدیران کسب و کارها را یاری کنند.

logo-samandehi