
| آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان-فاز اول | |||||
| مناقصه گذار | |||||
| شهرداری اصفهان | |||||
| شرح مناقصه | |||||
| 
 آگهی مناقصه عمومی ۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان ۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان ۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند. ۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی ۵) اعتبار قیمتها: حداقل دو ماه شمسی ۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند. ۷) زمان گشایش پاکتها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک میباشد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان 
 | 
|||||
| مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد | |||||
| محل دریافت اسناد | |||||
| لینک دریافت اسناد مناقصه | |||||
| آدرس ارسال اسناد | |||||
| دریافت اسناد | |||||
| مهلت دریافت اسناد | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | مهلت ارسال اسناد تکمیل شده | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | ||
_________________________________________________________________________________________
| آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان-فاز اول | |||||
| مناقصه گذار | |||||
| شهرداری اصفهان | |||||
| شرح مناقصه | |||||
| 
 آگهی مناقصه عمومی ۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان ۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان ۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند. ۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی ۵) اعتبار قیمتها: حداقل دو ماه شمسی ۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند. ۷) زمان گشایش پاکتها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک میباشد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان 
 | 
|||||
| مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد | |||||
| محل دریافت اسناد | |||||
| لینک دریافت اسناد مناقصه | |||||
| آدرس ارسال اسناد | |||||
| دریافت اسناد | |||||
| مهلت دریافت اسناد | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | مهلت ارسال اسناد تکمیل شده | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | ||
                                        
                                        
                                    
                                                

                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            