پنجشنبه، 09 خرداد 92 - 10:42

 

باز هم گوگل.گوی کمپانی گوگل قصد حضور در تمامی عرصه های فناوری و تکنولوژی را دارد.شرکت گوگل سعی میکند در هر زمینه جزو بهترین ها باشد و بواسطه داشتن خدمات متنوع و تلفیق این خدمات دیگر عرصه ای برای رقابت با دیگر باقی نمیگذارد.

گوگل که خود از پیشروها در زمینه آسان سازی ارتباطات است با ارائه گوگل پلاس سعی بر داشتن شبکه اجتماعی با مفهوم دایره ها بود.

حال گوگل برای ارتباطات صوتی و تصویری اپلیکیشن Hangouts را رونمایی کرده است. این اپلیکیشن تمامی امکانات سرویس‌های مشابه را داراست و دقیقا با تمامی سرویس‌های گوگل منطبق شده است.

از هنگ‌اوتس به راحتی می‌توانید برای کارهای شخصی یا اداری خود استفاده کنید و مطمئن باشید تمامی اطلاعات و ارتباطات شما تا هر وقت که بخواهید محفوظ خواهند ماند، تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشند. با هنگ‌اوت به راحتی قادر خواهید بود با دوستان و آشنایان خود مکالمه تصویری یا نوشتاری داشته باشید. امکان مکالمه تصویری چند نفره نیز وجود دارد.


سرویس جدید هنگ‌اوت قرار است جایگزین سرویس های محبوب و دوست داشتنی همچون: گوگل‌تاک، مسنجر گوگل پلاس و نسخه‌ی اصلی سرویس گفت‌وگوی ویدیویی هنگ‌اوت در گوگل پلاس شود. بهتر است بگوییم هنگ‌اوتس جانشین تمام محصولات ارتباطی گوگل است. هنگ‌اوتس جدید اساساً یک نرم‌افزار ارسال پیام است و در رده‌ی مسنجرهایی مثل اسکایپ، WhatsApp یا فیس بوک مسنجر قرار می‌گیرد، اما تغییرات و مزایای خاص خود را دارد.
در هنگ‌اوت به جای لیست دوستان، لیست آخرین مکاتبات نمایش داده می‌شود، لذا از این منظر با گوگل تاک فرق می‌کند. در این نرم‌افزار هر یک از مکاتبات نام خاص خود را دارند، درست مثل یک چت‌روم، برای هر مکاتبه‌ای می‌توان برچسبی به شکل یک نام یا یک عکس انتخاب کرد. گوگل می‌گوید برای هنگ‌اوتس بیش از ۸۵۰ عدد eMoji(شکلک) به صورت دستی طراحی شده است. در هنگ‌اوتس جدید هم مثل نسخه‌ی اصلی آن می‌توان یک مکاتبه را به گفت‌وگوی ویدیویی با نهایتاً ۱۰ نفر تبدیل کرد.

logo-samandehi