یکشنبه، 22 تیر 93 - 05:28

 

سایت ویکی‌درینک که آشنا هستید، این سایت، یک سایت تخصصی در مورد انواع نوشیدنی‌ها است، در مورد شیوه تهیه آنها توضیح می‌دهد، کافه‌های خوب را به ما معرفی می‌کند و در یک کلام بینش ما را نسبت به نوشیدنی‌ها تغییر می‌دهد.و حالا سایت ویکی‌درینک، اپلیکیشن اندروید خود را هم منتشر کرده است، تا همیشه و همه گاه، بتوانیم به این اطلاعات خوب دسترسی داشته باشیم.

اپلیکیشن اندروید ویکی‌درینک

شعار ویکی‌درینک این است که به نوشیدن تنها برای رفع تشنگی فکر نکنید، نوشیدن باید همراه لذت باشد، تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما ایجاد کند، خاطره‌انگیز باشد و همچنین توأم با اثرات خوب برای سلامتی و بدن شما باشد.

7-8-2014 6-51-54 PM

اپلکیشن اندروید ویکی‌درینک آمده است که این نگاه متفاوت را نسبت به نوشیدن در ما ایجاد کند و این امر را در قالب یک اپ همیشه با ما همراه کند.

7-8-2014 6-52-42 PM

خوشبختانه امکان استفاده آفلاین از مطالب هم در نظر گرفته شده است.در زمان مرور اطلاعات نوشیدنی‌ها هر زمان که از هر یک از آنها خوشتان آمد، می‌توانید نوشیدنی مورد نظر را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید یا اصلا در شبکه‌های اجتماعی به سادگی، اطلاعات نوشیدنی را به اشتراک بگذارید.

7-8-2014 6-52-18 PM

[button color=”green” size=”medium” link=”http://cafebazaar.ir/app/com.zafreappwikidrinksinfo.news/?l=fa” target=”blank” ]دانلود از کافه بازار[/button]

logo-samandehi