سه شنبه، 21 دی 95 - 08:25

 

اَپِتو وب‌سایتی اپلیکیشن‌ساز است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن در دو پلتفرم Android و iOS به بهترین نحو بسازید. این وب‌سایت با هدف رسیدن به جامع‌ترین اپلیکیشن‌ساز فارسی، برای اولین بار امکان ساخت اپلیکیشن‌های “واقعیت‌افزوده” را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی فراهم کرده‌است.

امروزه کاربران گوشی های تلفن همراه روز به روز بر کاربران لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی پیشی می گیرند و آمار نشان می دهد که درصد بسیار بالایی از کاربران حتی صفحات وب را بر روی گوشی های تلفن همراه باز می کنند. بدیهی است که با توجه به این موارد، استفاده کاربران از اپلیکیشن های موبایلی، نسبت به کاربران وب سایت ها هر روز بیشتر خواهد شد زیرا استفاده از اپلیکیشن ها بر روی گوشی های تلفن همراه به مراتب سریعتر و آسان تر می باشد.
همانطور که صاحبان کسب و کارها نیاز به داشتن یک وب سایت را در فضای مجازی برای خود الزامی می دانند به همین نسبت این کاربران امروزه داشتن یک اپلیکیشن موبایلی اختصاصی را نیز احساس می کنند در حالیکه تولید این اپلیکیشن ها می تواند برای آنها بسیار هزینه بر باشد در نتیجه نیاز به سرویس های ارزان قیمتی که به کمک آنها کاربران بتوانند اپلیکیشنهای موبایلی خود را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه طراحی کنند روز به روز بیشتر احساس می شود.
اپلیکیشن ساز آنلاین اَپتو یک انتخاب مناسب برای کاربرانی است که می خواهند اپلیکیشن خودشان را با هزینه ای بسیار کم و با بیشترین امکانات، بدون داشتن کوچکترین دانشی از برنامه نویسی طراحی کنند از امکانات این سامانه میتوان به فروشگاه فایل، فروشگاه محصولات فیزیکی، پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای، کانال آپارات، موزیک و رادیو، ارسال نوتیفیکیشن ،فرم های ارتباطی، واقعیت افزوده و … اشاره کرد.
با توجه به امکانات این سامانه میتوان اپلیکیشنهایی برای کسب و کارهای مختلف و یا اپلیکیشن های معرفی، خبری، کاتالوگی، فروشگاه های آنلاین و همچنین تبدیل سایت به اپلیکیشن را ساخت، شما تنها با داشتن ایده و یا محتوایی برای ارایه، میتوانید اپ خود را به راحتی بسازید و در مارکت های معتبر منتشر کنید.
از دیگر قابلیت های این سامانه میتوان به ساخت آسان و مدیریت محتوا از طریق پنل مدیریت اشاره کرد که به شما این اجازه را میدهد تا صفحات خود را در حین ساخت حتی در موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید و فایل موبایل خود را به صورت آنی دریافت کنید و در هر زمان نسبت به نیاز خود اپلیکیشن خود را بروز کنید.
در این سامانه سعی شده تمامی رنگ بندی ها و طراحی ها حتی فونت اپلیکیشن توسط کاربر کاملا قابل ویرایش باشد.
این سامانه با ۱۰ امکان یا افزونه در سال ۹۴ شروع به کار کرده و با توجه به استقبال روز افزون کاربران، امروز با ۳۰ افزونه همچنان در حال توسعه و رشد است، به گفته سازندگان اپتو، هدف آن رسیدن به یک اپلیکیشن ساز جامع و با مدیریت کامل و ساده است که بتواند از مردم با دانش اندک در مورد رایانه تا کسب و کارهای بزرگ را پوشش دهد و حتی قابل استفاده برای برنامه نویسان این حوزه نیز باشد.

www.appeto.ir

logo-samandehi