دوشنبه، 01 مهر 92 - 02:43
اپلیکیشن های بازگشت به مدرسه

 

اپلیکیشن های بازگشت به مدرسه

اپلیکیشن های بازگشت به مدرسه

با آغاز سال تحصیلی جدید؛ همه، از آنهایی که برای اوّلین بار رفتن به مدرسه را تجربه می کنند تا کسانی که به زودی تحصیلات خود را به پایان خواهند رساند، در حال آماده شدن هستند.امّا این فقط ما نیستیم که باید خود را آماده کنیم، بلکه گجت هایی که سه ماه با آنها به تفریح پرداختیم هم باید آماده شوند. در ادامه با ما باشید تا اپلیکیشن های اندرویدی رایگان که در دوره تحصیل شما را یاری خواهند کرد را معرفی کنیم.

 Studious

 Studious

Studious

یکی از بهترین همراهان شما در طول سال تحصیلی خواهد بود. می توانید جدول زمان بندی کلاس ها را با این اپ مدیریت کرده و برای تکالیف، زمان یادآوری تعیین کنید. همچنین این اپلیکیشن، به صورت خودکار، تلفن شما را در طول کلاس به حالت بی صدا (Silent) می برد.

رایگان – ۳۳۷ کیلوبایت – دانلود از گوگل پلی

Timetable

Timetable

Timetable

این اپلیکیشن هم، همان طور که از نامش پیدا است، برای مدیریت برنامه روزانه و هفتگی شما ساخته شده. می توانید ویجت برنامه روزانه خود یا کارهای انجام نشده را روی صفحه خانگی دستگاه تان قرار دهید.

رایگان – ۲.۱ مگابایت – دانلود از گوگل پلیدانلود از بازاردانلود از مایکت

 Ankidroid Flashcards

 Ankidroid Flashcards

Ankidroid Flashcards

Ankidroid بدون شک بهترین اپلیکیشن برای مرور و بازآموزی مطالب است. این اپلیکیشن امکانات فوق العاده ای مانند قابلیت جستجو در فلش کارت ها و طبقه بندی آسان مطالب دارد و از ظاهری ساده برخوردار است. می توانید از سایت سازنده Ankidroid هم نسخه های ویندوز و مک آن را دانلود کنید و یا از برنامه تحت وب آن، یعنی Ankiweb استفاده کنید.

رایگان – ۴.۳ مگابایت – دانلود از گوگل پلیدانلود از بازاردانلود از مایکت

++Calculator

++Calculator

++Calculator

++Calculator یکی از بهترین اپلیکیشن های ماشین حساب ساخته شده برای سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار، امکان انجام انواع محاسبات، از یک جمع و تفریق ساده گرفته تا رسم پیچیده ترین نمودارهای سه بعدی را در اختیارتان قرار می دهد. با استفاده از Window Mode هم می توانید از این اپلیکیشن در همه جای سیستم عامل استفاده کنید.

رایگان – ۲ مگابایت – دانلود از گوگل پلیدانلود از بازار

ویکی لایتنر

ویکی لایتنر

ویکی لایتنر

خوشبختانه برنامه نویسان ایرانی هم اپلیکیشن هایی عالی در زمینه آموزش ساخته اند. یکی از این اپلیکیشن ها، “ویکی لایتنر” است. مزیت ویکی لایتنر نسبت به اپلیکیشن Ankidroid، امکان استفاده از فلش کارت های از پیش ساخته شده خود برنامه و دیگر کاربران است که می توان از طریق “مخزن ابری” به آنها دسترسی داشت.

۱۷۵۰ تومان – ۹۰۲ کیلوبایت – دانلود از بازار

دیکشنری من + لایتنر

دیکشنری من

دیکشنری من

اپلیکیشن دیکشنری من + لایتنر شما را در یادگیری زبان انگلیسی یاری خواهد کرد. برای استفاده از تلفظ کلمات باید یک اپلیکیشن TTS (تبدیل متن-به-گفتار) هم نصب کنید.

۷۰۰ تومان – ۹۱۵ کیلوبایت – دانلود از بازار

فست دیکشنری

فست دیکشنری

فست دیکشنری

فست دیکشنری یکی از کامل ترین و جامع ترین نرم افزارهای دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ساخته شده برای سیستم عامل اندروید است.

رایگان – ۴۴.۳ مگابایت – دانلود از بازار

 شعر فارسی

 شعر فارسی

شعر فارسی

اپلیکیشن “شعر فارسی” کامل ترین اپلیکیشن مجموعه اشعار فارسی است. با داشتن اشعار ۷۴ شاعر بزرگ ایرانی و قابلیت هایی نظیر ویجت زیبا، فال، به اشتراک گذاری اشعار و جست و جوی قدرتمند، این برنامه زیبایی ادبیات فارسی را برای شما دوچندان خواهد کرد.

۱۰۵۰ تومان – ۲۲.۳ مگابایت – دانلود از بازار

logo-samandehi