سه شنبه، 22 مهر 93 - 01:00

 

برنامه های تلویزیون ایران این روزها شاید دیگر کیفیت سابق را نداشته باشند، اما هنوز هم می توان تک و توک برنامه هایی را یافت که ارزش دیدن داشته باشند. اگر شما هم از طرفداران تلویزیون هستید و دوست دارید از زمان پخش برنامه های محبوبتان مطلع شوید، اپلیکیشن « چی داره » گزینه ای بسیار ایده آل برایتان به شمار می رود.

tv.chidare3

با گسترش گیرنده های دیجیتال، شبکه های تلویزیون ایران اطلاعات برنامه های خود را در قالب EPG و برای نمایش در دستگاه های گیرنده دیجیتال منتشر کردند. اپلیکیشن «چی داره» با استفاده از این تکنولوژی، اطلاعات را بر روی دستگاه اندرویدی شما به نمایش در می آورد.

این اپلیکیشن که در میان برنامه های فارسی، دارای یکی از زیباترین رابط‌های کاربری است، در صفحه اول خود برنامه های برگزیده سیما را به نمایش در می آورد و توضیح کوتاهی را درباره هر یک از آنها ارائه می دهد. صد البته علانه بر توضیحات، ساعت پخش نیز درج شده تا شما بتوانید برای تماشای آن برنامه ریزی نمایید. اما اگر معمولا یادتان می رود تا برنامه محبوب خود را مشاهده کنید، نگران نباشید چرا که این اپلیکیشن از قابلیت یادآوری نیز برخوردار است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید برای هر یک از برنامه ها تعیین کنید که اپلیکیشن از ۱ ساعت تا ۵ دقیقه قبل از پخش، این موضوع را به شما یادآوری نماید.

« چی داره » تلاش کرده تا یافتن برنامه ها را تا حد امکان برای کاربر آسان نماید. بر همین اساس در این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می توانید بر اساس شبکه به دنبال برنامه ها بگردید، این شانس را دارید تا بر اساس محتوا نیز در میان برنامه ها جستجو نمایید. برای مثال می توانید از دسته بندی هایی مثل انیمیشن، ورزشی، مستند، ایرانی، خارجی و … بهره ببرید تا آنچه را که به دنبالش هستید را پیدا کنید. اپلیکیشن چی داره بخشی را نیز به پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی اختصاص داده که البته برای استفاده از آن نیاز است تا اپلیکیشن MX Player را نیز بر روی دستگاه خود نصب نمایید.

logo-samandehi