پنجشنبه، 20 آبان 95 - 03:29

 

لذت ورق زدن یک مجله با اپلیکیشن#بخوان
www.bekhan.me

photo_2016-11-07_17-24-22

#بخوان یک مجله ی شخصی برای خواندن مطالب مورد علاقه ی شماست. مجله ی خودتون را شخصی سازی کنید. مجله ای که شما موضوع ان را مشخص می کنید. خبر ، سبک زندگی ، ورزش و سلامت و هر موضوعی که علاقه دارید. فقط کافی ست کلید واژه های خود را لمس کنید تا جدیدترین مطالب مرتبط آن، در اختیارتان قرار گیرد. لذت ورق زدن یک مجله را با اپلیکیشن #بخوان تجربه کنید.

اصفهان پلاس رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان
www.isfahanplus.ir

 

logo

 

اصفهان پلاس، رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان است که با انعکاس فعالیت های جامعه پویای کارآفرینی اصفهان از سال ۱۳۹۰ توانسته با هم افزایی و شبکه سازی، ارتباط افراد علاقه مند و فعال حوزه کارآفرینی با یکدیگر را شکل دهد و کمک زیادی به توسعه روابط کارآفرینان جوان کرده است. یکی از فعالیت های اصلی این سایت تولید محتوای آموزشی و انگیزشی در زمینه کارآفرینی می باشد. این وبسایت که نمونه بارزی از کارآفرینی اجتماعی است، همواره در تلاش بوده که اکوسیستم کارآفرینی اصفهان را رشد داده و به توسعه روابط میان کارآفرینان این شهر و آگاه سازی مسئولین از فعالیتهای آنان کمک کند.

ایونت‌سنتر برنامه‌ریزی و مدیریت رویدادها
www.eventcenter.ir

logo-2

با استفاده از ایونت‌سنتر، برگزارکنندگان می‌توانند به‌راحتی رویداد، کلاس، تور، اردو، کنفرانس، جشنواره، مسابقه، دورهمی، سمینار، وبینار، کارگاه و هرگونه فعالیت گروهی خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند و همچنین شرکت‌کنندگان سریع و راحت در رویدادها ثبت‌نام نمایند. از جمله خدماتی که این وبسایت برای برگزار کنندگان ارائه میدهد: تمام خدمات سایت برای رویدادهای رایگان، کاملا رایگان است، ارسال پیامک به شرکت‌کننده‌ها نیز برای همه رویدادها رایگان است. از دیگر مزایای این استارتاپ، امکان فروش بلیت در سایت برگزارکننده می باشد، و امکان تعریف رویدادهای خیریه و بلیت حمایتی، ایجاد فرم دلخواه برای اخذ اطلاعات خاص مانند گروه خونی، شماره بیمه، کد ملی و تعریف برنامه زمان‌بندی، ارائه تخفیف گروهی، افزودن خدمات ویژه می باشد.

ایویس سامانه ثبت و رزرو مکان رویداد و جلسات
www.Evace.ir

evace

در ایویس می توانید برای رویداد و جلسات خود، مکانی مناسب، مقرون به صرفه و زیبا داشته باشید. همینطور می توانید اگر چنین مکانی دارید، آن را در ایویس ثبت کنید و از آن درآمد داشته باشید.

استودیو پاپاتا : ما بازی میسازیم!
www.papatalab.ir

 

toplogo

از مهر ۹۲ تیم پاپاتا با ۹ نفر به روش استارتاپی کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر ۹ نفر تمام وقت و تعدادی نیز به صورت پاره وقت در تیم همکاری میکنند. اولین بازی که توسط تیم قدرتمند پاپاتا ساخته شد “رویای نیوتن” بود که با شکست مواجه شد و این شکست زمینه ساز موفقیتهای پی در پی آنها در پروژه های بعدی شد.از موفق ترین بازیهایی که توسط این تیم تولید شده اند، بازی “سبقت” و “هشتمین حمله ۲” بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی دریافت شده است.شایان ذکراست که هنوز هم این بازی ها در حال توسعه قرار دارند و هر هفته امکانات جدیدی به آنها اضافه می شوند.استودیو پاپاتا از تیم های مستقل بازی سازی داخلی است که بدون دریافت حمایت مالی از سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی و با صرف هزینه های شخصی تشکیل شده و با تکیه بر تخصص و استعددهای فردی به تولید بازی های با کیفیت داخلی برای پلتفرم های اندروید و IOS می پردازد

رویداد سامانه پخش زنده رویدادها و کلاس‌ها
www.rooydad.tv

rooydad-big-logowhitbackground

اگر برگزارکننده رویداد و کلاس هستید می‌توانید بدون پرداخت هزینه رویداد یا کلاس خود را به صورت آنلاین پخش زنده کنید و درآمد خود را چند برابر کنید. برای این کار کافیست در سایت درخواست خود را ارسال کنید.اگر علاقه به یادگیری دارید ولی به خاطر زمان و مکان برگزاری رویداد یا کلاس نمی‌توانید در آن شرکت کنید، می‌توانید از طریق Rooydad.tv با هزینه کمتری در رویداد یا کلاس مورد نظر خود به صورت آنلاین شرکت کنید.امکانات رویداد.تی‌وی برای برگزارکنندگان عبارت است از : پخش زنده قابل نمایش در سایت برگزارکننده، کارگردانی همزمان، ایجاد زیرنویس، ترجمه همزمان رویداد یا کلاس به صورت صوتی، قرار دادن لوگو یا تصویر بر روی تصویر پخش زنده، پخش موسیقی، تصویر و متن دلخواه هنگام استراحت مدرس و شرکت کنندگان، فروش بلیط آنلاین و نمایش رویداد یا کلاس به افرادی که بلیط “شرکت کننده مجازی” خریده‌اند.امکانات رویداد.تی‌وی برای علاقه مندان به یادگیری،شرکت در کلاس‌ها و رویدادهای رایگان، تهیه بلیط “شرکت کننده مجازی” و شرکت در رویدادهای غیر رایگان با هزینه پایین و دسترسی به ویدئوهای آموزشی پس از پایان رویداد می باشد.

اَدوارد،اولین سامانه تبلیغات متقابل تلفن همراه در ایران
www.adward.ir

header-bg

با توجه به افزایش تعداد اپلیکیشن و بازیهایی که در طول روز توسط توسعه دهندگان ایرانی و خارجی، در مارکتهایی مانند کافه بازار منتشر میگردد، بازار رقابت داغ میشود و استراتژی بازاریابی اپلیکیشنها و بازیهای موبایل برای توسعه دهندگان اهمیت بیشتری پیدا میکند.طبق بررسیها، روزانه حدود ۲۰۰ اپلیکیشن و بازی در مارکتهای محبوب و پرمخاطب ایرانی منتشر میشود. در این بازار رقابتی، راههای مختلفی برای تبلیغ و دیده شدن محصول وجود دارد که اغلب هزینه های گزافی به توسعه دهندگان تحمیل میکند. بدین ترتیب به دست آوردن کاربر جدید و افزایش مخاطبان، پر هزینه بوده و نوعی ریسک محسوب میشود اما ما روشی را ایجاد کرده ایم که در عین موثر بودن برای دیده شدن محصول، ریسک و هزینه را به حداقل میرساند!در این روش که بازاریابی متقابل نام دارد و برای اولین بار توسط سامانه “ادوارد” (Adward) اجرا میگردد، توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی موبایل با استفاده از تبلیغات متقابل میتوانند تبلیغات دیگران را نمایش دهند و در ازای این کار اعتبار دریافت کنند و با این اعتبار، تبلیغاتشان به صورت بنری، تمام صفحه و ویدیویی به صورت رایگان در اپلیکیشنها و بازیهای دیگر نمایش داده میشود و عملا ریسک و هزینه تبلیغات توسعه دهنده صفر خواهد شد.

مداستور پاساژ مجازی مد؛تجربه خریدی آسان
www.modestore.ir

namayeshgah

مداستور بستری را برای فروشنده هایی که در زمینه تخصصی مد فعالیت میکنند فراهم کرده که می توانند به راحتی محصولات جدید, حراجها و جشنواره های فروش مختلف خود را در معرض دید کاربران مختلف در سرتاسر ایران به نمایش بگذارند و احتمال فروش خود را چندین برابر نمایند.در حالیکه رونق اقتصادی در فروش محصولات و بازار به صورت چشمگیری پایین آمده است تنها راه افزایش فروش , هدایت فروشنده از بازار سنتی به سمت بازارآنلاین می باشد چرا که محدودیت خاصی در برابر دیده شدن نخواهند داشت و نتیجه آن احتمال فروش بیشتر می باشد از طرفی خریدار بدون صرف وقت زیاد به جستجوی محصولات متنوع گشته و انتخاب مناسبتری را خواهد داشت همچنین با افزایش خریدآنلاین الودگی های زیست محیطی کاهش پیدا کرده و به سلامت جامعه نیز کمک می شود

چی بپزم
www.chicook.ir

com-bfapps-cookedlunch2

چی بپزم(چی کوک) یک شبکه اجتماعی مبتنی بر آشپزی و غذاست که کمک میکند روزمرگی آشپزی از بین برود.ایده اصلی چی بپزم با سوال همیشگی خانواده ها در مورد غذایشان شکل گرفت و آن چیزی نبود جز امروز چی بپزم؟!
چی بپزم در چهار قسمت پیش بینی شده فاز اول آن نشان دادن غذای های ساده بصورت تصادفی به مخاطب بود که اجرا شد و با استقبال ۱۶۰۰۰ نفری کاربران کافه بازار مواجه گردید. چی بپزم با داشتن رابط کاربری مناسب توانست با وجود همنام های خود در مارکت های اندرویدی آن ها را پشت سر بگذارد و لوگوی نارنجی رنگ خود را عاملی برای این تمایز قرار دهد. فاز دوم فروش دستور دسرها به کاربران بود که آن هم به نوبه خود با استقبال خوبی مواجه شد و فاز سوم که در دست اجراست ایجاد شبکه اجتماعی مثل کامنت و تصویرهایی است که خود کاربران ارسال می کنند و برای رقابت بر سر بهترین دستور پخت به چالش کشیده می شوند و فاز چهارم پیش بینی شده برای چی بپزم ارائه فیلم های آشپزی توسط آشپزان معروف و معرفی رستوران ها به خانواده بزرگ چی بپزم است.

فودمپ سفارش غذا و رزرو
www.food-map.co

photo_2016-11-07_10-12-05

فودمپ یک اپلیکیشن موبایل برای سفارش غذا و رزرو میز رستوران‌ها می‌باشد با این اپلیکیشن می‌توان در کمترین زمان و باقیمت مناسب غذای خود را سفارش داد و همچنین به رزرو میز رستوران‌ها پرداخت.این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون نشان دادن نزدیک‌ترین رستوران‌ها ،امکان دیدن آدرس دقیق رستوران‌ها بر روی نقشه، تخفیف‌های ویژه فودمپ، کوپن تخفیف اضافی برای کاربران، امکان مشاهده ترکیبات هر غذا، امکان مشاهده اطلاعات کامل رستوران ، امکان مکاتبه مستقیم با مسئولین رستوران، امکان تغییر غذای سفارشی مطابق با رژیم غذایی شما و امکان ساخت لیست رستوران‌های موردعلاقه می باشد.
از مزایای فودمپ می توان به کاهش ترافیک‌های سطح شهر، کاهش آلودگی هوا ، نشان دادن آدرس دقیق رستوران‌ها و صرف جویی در زمان و قیمت مناسب غذاها در این اپلیکیشن اشاره کرد.فودمپ علاوه بر مناسب بودن برای مردم عادی برای اصناف و یا مراکز اداری دولتی و غیردولتی و یا مدارس در سطح شهر و… که به‌صورت عمده‌ای غذا سفارش می‌دهند مناسب خواهد بود

پلتفرم آموزش تعاملی زیردستی

logotype

پلتفرم آموزشی تعاملی زیردستی همان طور که از نام آن پیداست یک پلتفرم آموزشی با رویکرد تعاملی و بر بستر محتوای فیلم آموزشی میباشد .شما میتوانید با ثبت نام رایگان و ایجاد صفحه شخصی و سپس با کمترین هزینه که باورش برایتان سخت خواهد بود در زیردستی از آموزش های مهارت محور, سازمانی و مکمل مورد نظر خود استفاده نمایید . استاد کلاس در هر جلسه با توجه به مطالب ارایه شده سؤالات و یا کار عملی در نظر گرفته و مهارت آموز با انجام دادن پروژه و بازخوردی که از استاد و همکلاسی های مجازی خود میگیرد باعث بهبود مهارت و کسب تجربه از بازخورد نظرات دیگران میشود. در انتهای هر دوره مهارت آموز آنچه در این دوره آموخته را ارایه میکند که به عنوان نمونه کار قابل عرضه و استناد برای ورود به بازار کار میباشد که زیردستی در این مرحله نیز در کنار شما بوده و تنها رهایتان نکرده و شما را به فعالان بازار کار در زمینه تخصصی تان معرفی می کند !همچنین شما اگر مهارتی برای آموزش به دیگران دارید باز هم زیردستی بهترین محل برای به اشتراک گذاری توانایی های شماست تا دیده شوید , کسب در آمد کنید و به یک مربی موفق تبدیل شوید !

logo-samandehi