دوشنبه، 28 تیر 95 - 11:17

 

کشکول یک بستراجتماعی برای دسترسی و ثبت بازخورد اخبار و مطالب است. درکشکول فقط مطالب، اخبار و کلا محتوای نشر شده ی سایتها وجود دارند. شما ممکن است دوست داشته باشید محتوای از یک سایت خاص را پیگیری کنید و یا مطالب را بر اساس یک تگ خاص دنبال کنید. یا حتی شاید دوست داشته باشید مطالبی که دوستانتان بازنشر میکنند را پیگیری کنید.

typography

کشکول یک راه حل برای افرادی است که وقت کافی برای چک کردن مطالب جدید همه سایت هایی که پیگیر مطالبشان هستند، را ندارند یا با وبگردی کردن خیلی حجم ترافیکشان را هدر میدهند.
کاری که کشکول میکند این است که دسترسی را به مطالب راحت تر میکند. همچنین امکان لایک کردن و نظر گذاشتن را برای آن مطالب را فراهم میکند.فقط کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن کشکول شوید. پس از ثبت نام (که کمتر از ۲۰ ثانیه وقتتان را میگیرد) تگهای مورد علاقتان را انتخاب کنید و اخبار و اطلاعات منتشر شده ی مرتبط با تگهای خودرا مشاهده کنید.این اخبار بصورت آنی بروز میشوند.
اگر سایتی را دوست داشتید دنبال کنید و در کشکول پیدایش نکردید، میتوانید از قسمت “افزودن سایت”، لینک rss آن سایت را ثبت کنید و به دنبال کردنش بپردازید.
کشکول نه تنها برای کاربران لذت بخش است، بلکه برای سایتهایی که تولید محتوا دارند هم کمک کننده هست.
اگر تاکنون تجربه نوشتن در یک وبسایت یا یک وبلاگ را داشته باشید پس قطعا با انتظارات یک نویسنده آشنایید. شاید بتوان گفت بزرگترین انتظار یک نویسنده از مطلبش اطلاع رسانی وسیع ، سریع و به موقع آن مطلب است.
با ابزاری که کشکول در اختیار شما میگذارد به آسانی میتوانید مطالب خود را به دست کاربران برسانید.اصلا مهم نیست که کاربران شما چه افرادی هستند و چه امکاناتی دارند ، کشکول سعی دارد مطالب شما را به راحت ترین شکل ممکن به دستشان برساند و آنها را از بروزشدن سایتتان آگاه کند.
سایتها میتوانند از طریق کشکول، محتوای خود را دسته بندی نموده و به دست علاقمندان برسانند. از خدمات دیگری که کشکول به سایتها ارائه میدهد، سیستم ارسال مطالب به کانال تلگرام، توئیتر و لینکدین می باشد. با استفاده از این سرویس، سایتها میتوانند بصورت اتوماتیک محتوای آپدیت شده در سایت خود را به کانال تگرام، اکانت توئیتر و یا لینکدین خود ارسال کنند. برای اطلاع از این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید یا کد زیر را اسکن کنید
https://kashkol.ir/Pages/TelegramChannel
اپلیکیشن کشکول رو میتوانید از طریق سایت کافه بازار به آدرس زیر یا اسکن کد زیر دانلود کنید:
http://goo.gl/AC52I9

کشکول را به دوستان خود معرفی کنید.

logo-samandehi