دوشنبه، 16 تیر 93 - 11:43

 

Puzzle Alarm Clock بیدار شدن در هرزمانی را برای افرادی که گوشی اندروید دارند، آسان می‌کند. این برنامهٔ رایگان، بهترین و هوشمندترین برنامهٔ زنگ بیدارباشی است که من تاکنون دیده‌ام.وقتی Puzzle Alarm Clock زنگ می‌زند برای اثبات اینکه کاملاً بیدار و هوشیار هستید باید پازل حل کنید! این برنامه ۵ پازل با درجات سختی مختلف دارد که بسیار به بیدار شدن شما کمک می‌کند. با این برنامه دیگر در حالت خواب‌وبیداری زنگ ساعت را قطع نمی‌کنید.

Stubborn

Puzzle Alarm Clock‌ می‌تواند شمارا مجبور کند از سر جایتان بلند شوید و به مکان خاصی بروید. در هنگام تنظیم زنگ ساعت می‌توانید گزینهٔ QR Code را انتخاب کنید. در این صورت یک تصویر QR Code به ایمیل شما فرستاده می‌شود. می‌توانید آن را چاپ کرده و در هر مکانی از خانه بچسبانید. در این صورت اگر ساعت زنگ بزند باید سراغ آن QR Code بروید و گوشی را به سمت آن بگیرید تا تصویرش را تشخیص بدهد و زنگ قطع بشود. گزینهٔ NFC نیز به همین صورت کار می‌کند. اگر گوشی شما دارای قابلیت NFC باشد می‌توانید یک تگ NFC را به این کار اختصاص بدهید. کافی است آن را در هر نقطه از خانه قرار بدهید تا با زنگ زدن ساعت مجبور شوید گوشی را پیش آن ببرید تا زنگ قطع شود.

Stubborn

اگر گزینهٔ Check If I’m awake را تیک بزنید بعد از قطع زنگ، یک نوتیفیکیشن در گوشی نشان داده می‌شود و از شما سؤال می‌کند که آیا بیدار هستید یا نه؟ اگر به آن پاسخ ندهید دوباره ساعت شروع به زنگ زند می‌کند و باید مراحل قبلی (حل پازل یا QR Code) را انجام دهید تا زنگ قطع شود.

Stubborn

اگر بازهم در بیدار شدن مشکل‌دارید می‌توانید وارد قسمت Emergency Contact شده و یک مخاطب انتخاب کنید. حال اگر ساعت زنگ بزند و به آن محل نگذارید به مخاطبتان پیام داده می‌شود که شما بیدار نشده‌اید تا او بیاید و شمارا بیدار کند.برای Snooze نیز می‌توانید تعداد دفعات محدودی را تعیین کنید یا حتی آن را غیرفعال کنید.

با تنظیم زنگ در Puzzle Alarm Clock، هر دفعه زنگ بعدی و زمان مناسب برای خوابیدن به‌صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود.

جذابیت Puzzle Alarm Clock تنها در عملکرد خوب خلاصه نمی‌شود. طراحی زیبا و مدرن نیز از نکات قابل‌توجه این برنامه است. قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف برنامه به‌گونه‌ای طبقه‌بندی‌شده‌اند که کاربر سردرگم نشود و کار با آن راحت باشد.

Stubborn

Stubborn

برای دریافت این برنامه از فروشگاه گوگل به این آدرس بروید.

logo-samandehi