جمعه، 05 دی 93 - 12:32

 

233

تا حالا شده بعد از اینکه یکی سرت گوشیت رفته بخوای بدونی تو گوشیت چی کارا کرده؟ میخوای بدونی فضولا تو گوشیت چی کارا کردند؟
اگر جواب این سوالات بله هست، پس این برنامه مخصوص شماست. این برنامه، اتفاقات اصلی اندروید که ممکن یک فضول تو گوشیت انجام بده را (مانند اس ام اس، عوض شدن والپیپر، زنگ زدن، حالت هواپیما و …) با زمان اتفاق آن برای شما لیست می کند. این برنامه برای بعضی از اتفاقات توضیحات اضافه هم ارائه میدهد مانند نشان دادن عکس والپیپر جدید بعد از عوض شدن.

این صحبت های سازنده برنامه Smartlog (فضولی سنج) یعنی آقای علی ثالثی است. ایشان ۱۲ سال سن دارند و با این سن کم جای بسی افتخار و خوشحالی که توانسته اند برنامه ای کاربردی بسازند.هر چند که این برنامه مشکلاتی نیز دارد و در نسخه آزمایشی به سر می برد، ولی حمایت شما، استفاده از آن و بازخوردهای سازنده شما می تواند به تکمیل آن و ادامه راه کمک شایانی کند. دلیل معرفی آن نیز همین است که از برنامه های داخلی حمایت داشته باشیم.

IMG_7572

نکته مهم تر موضوع سازنده آن است. آقای علی ثالثی با وجود سن کم به کمک برنامه نویسی اپلیکیشنی ساخته است.البته ایشون تخصص های چون طراحی سایت با زبان php،آشنایی با زبان های برنامه نویسی شی گرا،جاوا و .. می باشد.علی ثالثی موسس وب سایت webkhoon.ir است.دوساله پیش در هفته نامه عصرارتباط بعنوان کوچکترین دانشجوی رشته ای تی در آموزشگاه متاکو معرفی شدند و الان پس از دو سال و یادگیری زبان های برنامه نویسی تحت اندروید اقدام به طراحی اولین برنامه خود کردند.در واقع می خواهیم بگوییم که آینده ایشان بس روشن است و اطمینان داشته باشید که سرمایه گذاری بر روی ایشان، جدا از حمایت از تولیدات داخلی، باعث پیشرفت و توسعه داخلی و به ثمر رسیدن نبوغ می شود.

logo-samandehi