پنجشنبه، 01 خرداد 93 - 07:44

 

اپلیکیشن

اپلیکیشن هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم برای مسافرت مناسب هستند و کمک می کنند تا تعطیلات خوب و هیجان انگیزی را پشت سر بگذارید.

Pocket – رایگان برای iOS و اندروید

با این اپلیکیشن می توانید همه صفحه ها، مقاله ها یا ویدئوهایی که دوست دارید را ذخیره کنید. هنگامی که همه اطلاعات موردنظر خود را ذخیره کردید، می توانید آن را با با دیگر وسایل خود سینک کنید.

EPA’s SunWise UV Index-رایگان برای iOS و اندروید

کمک می کند تا هرگز دچار آفتاب سوختگی نشوید. این نرم افزار با تعیین موقعیت محلی خود با کمک زیپ کد، هر روز و هر ساعت میزان UV آفتاب را به کاربر اعلام می کند. در ضمن می توانید مقدار UV مکان های دیگر را نیز با مشخص کردن شهر و استان و کشور رصد کنید.

Dark Sky-iOS با قیمت ۳٫۹۹ دلار آمریکا

این نرم افزار شما را از آب و هوای بد دور نگه می دارد. با این نرم افزار می توانید در لحظه از شرایط آب و هوایی آگاهی کسب و آن را پیش بینی کنید. Arcus نمونه اندرویدی این نرم افزار و رایگان است. البته نسخه پیشرفته آن ۱٫۴۹ دلار قیمت دارد. اما هیچ کدام از دو نسخه فناوری پیشرفته Dark Sky را ندارند.

iExit Interstate Exit Guide -رایگان برای iOS و اندروید – ۰٫۹۹ دلار برای نسخه کامل برای iOS

این اپلیکیشن برای مسافرت های جاده ای مناسب است و همه رستوران ها، پمپ های بنزین، هتل ها و خدمات دیگر موجود در مسیرهای مختلف رابه کاربر اعلام می کند. با انتخاب هر کدام از مقاصد، گوشی موبایل شما، قدم به قدم مسیر حرکت را به شما راهنمایی می کند.

My TSA-رایگان برای iOS و اندروید

این اپلیکیشن مستقیما از مرکز سرپرستی امنیت بار به کاربر اجازه می دهد تا متوجه شود چه وسایلی را می تواند یا نمی تواند داخل هواپیما ببرد. همچنین اگر هواپیما تاخیر داشته باشد آن را اعلام می کند. یا حتی جالب تر، مسافرها می توانند هرگونه تاخیر در خطوط امنیتی را نیز در لحظه متوجه شوند.

logo-samandehi