یکشنبه، 19 خرداد 92 - 07:39
بهترین برنامه های دوربین تحت پلتفرم آندروید

 

بهترین برنامه های دوربین تحت پلتفرم آندروید

بهترین برنامه های دوربین تحت پلتفرم آندروید

یکی از بزرگترین تحولاتی که ما در طی دو سال گذشته در پلتفرم آندروید دیدیم ، مربوط به دوربین این پلتفرم است نه فقط سازندگان این پلتفرم ها دوربین های با کیفیت بالایی در آنها قرار میدهند بلکه شاهد بهبودات گسترده ای در نرم افزار دوربین این گوشی ها نیز بوده ایم.در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های مربوط به دوربین آندروید را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار Camera MX :

نرم افزار Camera MX

نرم افزار Camera MX

ما اولین برنامه را در لیست بهترین برنامه ها نرم افزار Camera MX قرار داده ایم زمانی که ما این برنامه را با دیگر برنامه های موجود در بهترین برنامه های دوربین مقایسه میکنیم مناسب به نظر میرسد و وقتی که با دیگر نرم افزارهای دوربین که درلیست ما نیست مقایسه میکنیم واقعا یک شاهکار به نظر میرسد.این نرم افزار ضرورتا ویژگی حرفه ای که شما به دنبال آن باشید ندارد اما اگر شما قصد لذت بردن از کار با دوربین و اشتراک تصاویر از طریق گوگل پلاس را دارید این نرم افزار نیاز شما را به طور کامل برآورده میکند.

این نرم افزار از ویژگی های زیادی برخوردار است از جمله آنها میتوان به قابلیت های متداولی از جمله Zoom Flash و ISO و .. را نام برد.همچنین شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر گرفته شده با این دوربین را با استفاده از تم ها و قاب ها زیبا تر کنید.زمانی که شما یک فیلتر را اعمال میکنید شما میتوانید آنرا قبل از اینکه عکس بگیرید بررسی کنید.شما همچنین میتوانید به تصاویری که قبلا با استفاده از این نرم افزار گرفته اید فیلتر اعمال کنید این برنامه تحت پلتفرم آندروید رایگان است و شما میتوانید آنرا به صورت رایگان از لینک Camera MX دانلود کنید.

نرم افزار Camera Zoom FX :

نرم افزار Camera Zoom FX

نرم افزار Camera Zoom FX

نرم افزار Camera Zoom FX عنوان بعدی ما در لیست بهترین نرم افزارهای دوربین آندروید است. برخلاف نرم افزار Camera MX و بیشتر نرم افزارهای ما در لیست بهترین ها ,این نرم افزار روش متفاوتی را برای اعمال فیلتر و افکت استفاده میکند.این نرم افزار به جای اعمال یک لیست از افکت ها و فیلتر های از پیش آماده شده ,به کاربران اجازه میدهد تا با ترکیب چندین افکت ,افکت مورد علاقه خود را ایجاد کنند.ولی اگر علاقه ای به این کار ندارید میتوانید از افکت های پیش ساخته شده استفاده نمایید.نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار تعداد بالای افکت ها و فیلترهای موجود است شما میتوانید این نرم افزار را با قیمت کمتر از ۳ دلار از طریق لینک Camera Zoom FX دریافت کنید.

نرم افزار Camera360 Ultimate :

نرم افزار Camera360 Ultimate

نرم افزار Camera360 Ultimate

Camera360 Ultimate نه تنها مشهورترین برنامه دوربین تحت پلتفرم آندروید است بلکه یکی از بهترین هاست.برای خیلی از افراد این برنامه جاگزین خیلی از برنامه های دیگر برای مدت زمان طولانی بوده است.این نرم افزار با رابط کاربری مناسب خود ,بسیار خوب با کاربر ارتباط برقرار میکند .این نرم افزار با ویژگی های کاملی همراه شده است اخیرا نیز آپدیت این نرم افزار تجربه لذت بخش تری را برای کاربران فراهم میکند.طبق قاعده شما میتواند تمامی ویژگی های استاندارد همراه با تعداد زیادی فیلتر و افکت را داشته باشید بزرگترین مسئله در این نرم افزار این است که شما نمی توانید قبل از گرفتن تصویر افکت را اعمال کنید در نتیجه شما نمی توانید افکت را قبل از زدن دکمه شاتر ببینید.به هر حال این نرم افزار را میتوان با بهترین های آندروید مقایسه کرد . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از طریق لینک Camera360 Ultimate دانلود کنید.

نرم افزار Cymera :

نرم افزار Cymera

نرم افزار Cymera

نرم افزار Cymera نیز یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای تحت پلتفرم آندروید است که پیشتر به طور خاصی مشهور بود .این نرم افزار با ۱۰ میلیون نسخه دانلود,مشهور ترین برنامه از نظر میزان دانلود است.بر خلاف دیگر برنامه های لیست,این نرم افزار روی گرفتن نوع تصویر تمرکز کرده است. نرم افزار Cymera مانند یک برنامه دوربین معمولی کار میکند این نرم افزار با افکت ها و فیلترها و البته با دیگر ابزارهای کارامدی  که همراه شده است مناسب به نظر میرسد. برای استفاده از این نرم افزار میتوانید از طریق لینک Cymera را دانلود کنید.

نرم افزار GIF Camera :

نرم افزار GIF Camera

نرم افزار GIF Camera

همانطور که میدانید دنیای اینترنت پر از تصاویر GIF شده است و تصور اینترنت بدون این تصاویر مشکل است شما با استفاده از یکی از بهترین برنامه های لیست ما یعنی GIF Camera قادر هستید که تصاویر GIF را با استفاده دوربین گوشی خود ایجاد کنید شاید فکر کنید کار با این نرم افزار سخت باشد اما در عین ناباوری کار با آن بسیار آسان است. شما میتوانید این برنامه را از طریق لینک دانلود GIF Camer کنید.

نرم افزار Otaku Camera :

نرم افزار Otaku Camera

نرم افزار Otaku Camera

Otaku Camera نیز یکی از بهترین برنامه دوربین تحت پلتفرم آندروید است این نرم افزار بر خلاف Camera 360 Ultimate و Camera MX که به منظور اهداف عمومی مورد استفاده قرار میگرفتند ,این ابزار برای افراد حرفه ای به کار می آید.نرم افزار Otaku Camera با دارا بودن یک فیلتر خاص ,با تعدادی قاب و گرفیک آورلای میتواند تصویر شما را به یک تصویر Manga تبدیل کند. همین ویژگی باعث منحصر بفرد شدن این نرم افزار میشود. برای دانلود این نرم افزار میتوانید از طریق لینک Otaku Camera عمل کنید.

نرم افزار Paper Camera :

نرم افزار Paper Camera

نرم افزار Paper Camera

این نرم افزار جز آخرین نرم افزارهای ما در لیست بهترین ها می باشد.این ابزار نیز جز مشهورترین ها و بالاترین ها از نظر رتبه بندی به حساب می آید ناگفته نماند این تنها یک فیلتر دارد که کاربران میتوانند مطابق نیاز خود آنرا تغییر دهند یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار قابلیت پیش نمایش این فیلتر روی عکس یا ویدئو قبل از اعمال آن است از دیگر خصوصیات این نرم افزار رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن است به این صورت که دیگر کاربران نیازی به یادگیری و درک رابط سخت نیستند شما میتوانید این نرم افزار را با قیمت کمتر از ۲ دلار از طریق لینک دانلود Paper Camera دریاقت کنید.

logo-samandehi