چهارشنبه، 10 آبان 96 - 09:29

 

تریپ آن در واقع یه پل ارتباطی بین کاربران و تامین کنندگان در حوزه گردشگری است. اگر کار با سامانه های تاکسی یاب براتون جذاب باشه تریپ آن هم می تونه نظرتونو جلب کنه به طوری که کاربر تقاضای گردشگری خودشو ثبت و به تامین کننده ها ارسال می کنه و بدین صورت یک پل ارتباطی شکل می گیره البته بسته به نوع شرایط تامین کننده ها می تونه گزینه های جذاب و خارق العاده ای در انتظار کاربر باشه.

 

 

در واقع تریپ آن این امکان را ایجاد می کنه که کاربر در کمترین زمان ممکن به تامین کننده دلخواهش با توجه به شرایط درخواستی خودش دسترسی پیدا کنه.از جمله مزایای تریپ آن برای کاربران می توان به عدم نیاز به جستجوی مداوم،دسترسی سریع به تامین کننده،امکان مقایسه بین تامین کنندگان متفاوت، وجود امنیت و سهولت استفاده را عنوان کرد و از طرفی برای تامین کنندگان حوزه گردشگری نیز دسترسی به مشتری بالقوه، افزایش ضریب دیده شدن در بازار،کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی و امکان شخصی سازی فروش را به همراه دارد.

این نرم افزار رو می تونید در کافه بازار به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۹۵۰۱۲۹۲۵ تماس حاصل کنید.

logo-samandehi