شنبه، 09 فروردین 93 - 05:27

 

com.niksoftware.snapseed0

Snapseed به فارسی اسنپ سید از معروف ترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس می باشد که توانست برنده ی بهترین برنامه ی سال ۲۰۱۱ شود و کمپانی گوگل اقدام به خرید آن کند! با این برنامه قادر خواهید بود که افکت هایی کم نظیر را برروی عکس های خود اعمال کنید و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش عکس را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. اگر شما نیز با شنیدن عبارت ویرایش عکس ناخودآگاه یاد اپلیکیشن اینستاگرام می‌افتید، باید بدانید که در واقع این دو برنامه تفاوت هایی اساسی با یکدیگر دارند ؛ سیاست گوگل در خرید این سرویس، هدف قرار دادن کاربران حرفه ای تر عکاسی می باشد و آن را به کسانی که دوست دارند تغییراتی حرفه ای را بر روی تصاویر خود اعمال نمایند پیشنهاد می دهیم!

اگر به دنبال بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن افکت گذاری تصویر برای اندروید خود هستید ما به شخصه برنامه ی کم نظیر Snapseed را به شما پیشنهاد می دهیم که با آن بتوانید عکس هایی شگفت انگیز و واقعا حرفه ای را ایجاد کنید. این برنامه از تمام اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی ۴٫۰ (ساندویچ بستنی و بعد از آن) پشتیبانی کرده و به صورت کاملا رایگان عرضه شده و از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی ، ژاپنی، چینی و عربی پشتیبانی می کند.

امکانات نرم افزار Snapseed :

  •   بهینه سازی عکس : تصحیح عکس ها با سرعت بالا در موقعیت های مشکل نوردهی، ساخت عمق میدان، افزایش شادابی عکس، متعادل کردن نور سفید، روشنایی، کنتراست و… از نمونه امکانات Snapseed است.
  • تصحیح خودکار و آنالیز عکس ها ، تنظیم رنگ و میزان نوردهی با استفاده از لغزنده هایی برای افزایش یا کاهش این مقادیر.
  •  تکنولوژی U Point برای کنترل دقیق نواحی مختلف عکس و تنظیمات آنها با سرعت بالا.
  • ساخت فوکوس روی نواحی برای شبیه سازی عمق زمینه.
  • افزایش جزئیات عکس با استفاده از عملکرد سنتی تند کردن رنگ و کنترل ساختار تصویر.
  •  برش،صاف کردن و یا چرخش تصاویر با استفاده از لغزنده های کنترل کننده و انتخاب انواع “نسبت دید” استاندارد در حین برش عکس.
  •   ساخت تصاویر خشن با استفاده از فیلترهای موجود. بارگذاری استایل ها و تکسچرها برای ویرایش تصاویر و افزایش خلاقیت.
  •   اضافه کردن استایل به عکس ها با استفاده از فیلتر Drama.
  •   تنها یک یا دو کلیک برای خلق افکت ساختگی برای ساخت عکس های هنری و خلاقانه.
  • طراحی عکس مانند یک عکس قدیمی مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ به همراه ۹ استایل رنگی مختلف به علاوه کنترل هایی برای نور، مقدار رنگ، تکسچر و غیره تا شما بتوانید به سادگی عکس های خود را به حالتی قدیمی تبدیل کنید.

واقعیت این است که بلور کردن یا تار کردن عکس روی موبایل عمدتا یک افکت تصویری و پردازشی است و همچنان نتیجه کار با تار شدن حاصل از عکاسی با دوربین و لنزهای حرفه‌ای عکاسی متفاوت است اما این امکان به خصوص برای برجسته کردن سوژه و متمایز کردن آن برای کسانی که علاقه‌مند به عکاسی هستند جدید و تازه است .از طرف دیگر صدها اپلکیشن امروزه وجود دارند که امکان تار کردن عکس را به شما می‌دهند که از قضا یکی از بهترین‌های آن‌ها نرم‌افزار رایگان Snapseedاست که گوگل چندی پیش آن را خرید.

logo-samandehi