سه شنبه، 14 بهمن 93 - 11:45

 

hesabdar-app-android-1

در شرایط اقتصادی کنونی و نوسانی که این چند سال بر بازار حاکم بوده، کنترل کامل بر روی دخل و خرج اهمیت زیادی دارد. یعنی بهتر است درآمد ها و هزینه ها را ثبت کنیم و در آخر ماه با بررسی نتایج، تلاش کنیم تا زندگی مان را به روشی بهتر سپری کنیم.«حسابدار +» اپلیکیشنی است برای مدیریت دخل و خرج شما. برنامه ای قابل اطمینان که کمک می کند بر اوضاع اقتصادی زندگی خود تسلط داشته باشید و درآمد ها و هزینه ها را تحت کنترل در آورید.

این اپلیکیشن دارای دو بخش اصلی است. حساب ها و اشخاص. در بخش حساب ها، همانطور که از نامش بر می آید شما می توانید حساب های مختلفی ایجاد کنید و تراکنش مالی هر یک از آنها را به ثبت برسانید. هر حساب دارای دو بخش برداشت و واریز است که اختلاف آنها موجودی حساب را تشکیل می دهد.

با مراجعه به هر حساب می توان تراکنش ها را در دو قالب هزینه و درآمد به ثبت رساند. اپلیکیشن به صورت پیش فرض برای هزینه ها و درآمد ها دسته بندی هایی را در نظر گرفته که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. برای مثال می توانید بگویید پولی که به عنوان درآمد در نظر گرفته اید، مربوط به حقوق شما است و یا از سود پس انداز ناشی شده. البته شما این اختیار را دارید تا دسته بندی های بیشتری را نیز اضافه کنید تا همخوانی بیشتری بین اپ و زندگی خود به وجود آورید. مزیت دسته بندی کردن حساب ها در این است که در آینده می توان به راحتی تراکنش ها را مرور کرد و برای مثال، نتیجه گرفت که درآمد حاصل از سود پس انداز چه درصدی از درآمد کل بوده.

hesabdar-app

در بخش «اشخاص» امکانی فراهم شده تا دیگر نگران طلب ها و البته بدهی های خود نباشید. با خیال راحت به دوستانتان پول قرض دهید و از آنها قرض بگیرید و نگران قاطی شدن حساب ها نباشید، چرا که حسابدار به خوبی تمام بده-بستان های شما را نگهداری می کند. در این بخش می توانید برای هر شخص صفحه اختصاصی ایجاد نمایید و طلب ها و بدهی های مربوط به او را جدا نگه دارید.

حسابدار از منویی به نام «نمای کلی» نیز بهره می برد که با مراجعه به آن می توان برآورد کلی وضع مالی را مشاهده نمود. برای مثال می توانید موجودی تمام حساب های خود را متوجه شوید و یا از رقم کل بدهی ها مطلع گردید. این اپلیکیشن همچنین دارای بخشی به نام گزارش ها است که در آن نمودار و جزییات تراکنش هر حسابی را می توان در بازه های زمانی مختلف دریافت کرد.

اپلیکیشن حسابدار نسخه ای رایگان نیز دارد که از امکانات محدود تری برخوردار است، در صورت تمایل می توانید ابتدا آن را دریافت نموده و سپس اپلیکیشن کامل را خریداری نمایید.

logo-samandehi