یکشنبه، 10 فروردین 99 - 06:45

 

 

 

سلوا، یک کسب و کار اجتماعیست که در زمینه تولید، تامین و فروش محصولات سالم و روستایی فعالیت می کند و در این بستر دو هدف اجتماعی توسعه مصرف محصولات سالم و همچنین توسعه کسب و کارهای خرد، خانگی و روستایی را دنبال می کند.
در حال حاضر سلوا بیش از ۵۰۰ محصول پر مصرف مانند، انواع گوشت و پروتئین، نان، حبوبات، برنج، لبنیات، روغن، عسل، شیره ها، چاشنی ها، خشکبار، ادویه جات، کیک و شیرینی خانگی، شوینده ها، لوازم آرایشی و … را از تولید کنندگان خرد، خانگی و روستایی سراسر کشور تامین می کند. همه این محصولات با استفاده از کارشناسان حوزه تغذیه، آزمایشگاههای همکار و شبکه تامین کننده گان مطمئن از نظر سلامت، کیفیت و خلوص اعتبار سنجی شده و از طرف سلوا تضمین می شوند.
در حال حاضر خدمات سلوا از طریق اپلیکیشن در سه شهر اصفهان، تهران و کرج ارائه می شود و بزودی در شهرهای بزرگ دیگر نیز شعبه فروش اینترنتی تاسیس می گردد.
شما می توانید محصولات سلوا را با دانلود اپلیکیشن از طریق لینک زیر سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل با پیک رایگان تحویل بگیرید.
لازم به ذکر است با توجه به شرایط شروع ویروس کرونا کلیه پروتکل های بهداشتی و پیشگیرانه برای حفظ سلامت مخاطبان گرامی در پروسه های تامین، بسته بندی و توزیع محصولات رعایت می شود.

 برای دریافت اپلیکیشن سلوا از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

.
.
.

logo-samandehi