چهارشنبه، 12 اسفند 94 - 11:32

 

 شرکت تخصصی گسترش ارتباطات هوشمند اسپادانا با نام تجاری اینتلیکام، فعال در عرصه‌ی توسعه‌ی صنعت امنیت در فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا)، در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه‌‌ی خدمت در این حوزه و دیگر حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات از سال ۱۳۸۷ به صورت جدی فعالیت خود را آغاز نمود.

intellicom_banner

این شرکت با ارائه‌ی راه‌کارهای تخصصی در حوزه‌های پیاده‌‌سازی مراکز گوهر سازمانی (CERT, CSIRT)، مراکز عملیات امنیت (SOC)، تست نفوذپذیری و ارزیابی امنیتی زیرساخت ارتباطات، تجهیزات، سرویس‌دهنده‌ها و برنامه‌های کاربردی، مشاوره، طراحی و اجرای مراکزداده (Data Center)، زیرساخت‌های گسترده مبتنی بر پردازش‌های ابری (Cloud Computing)، مجازی‌سازی پیشرفته (Virtualization)، امنیت اطلاعات و ارتباطات، تولید محصولات بومی نظارتی، مدیریتی و امنیتی شبکه و با خدماتی همچون مشاوره، طراحی، اجرا ، پشتیبانی شبکه و آموزش از طرق مختلف از قبیل برگزاری همایش، سمینار و کارگاه‌های آموزشی توانسته است با موسسات، ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های تجاری متعدد همکاری پایدار داشته باشد.

مدیران این شرکت توانسته‌اند اینتلیکام را به عنوان یکی از شرکت‌های عضو سندیکا افتای کشور و همچنین عضو شرکت‌های فعال در حوزه‌ی خدمات فنی و تخصصی افتای کشور و نیز به عنوان یکی از شرکت‌های دارای پروانه جهت ارائه‌ی خدمات حوزه مشاوره و اجرای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) در استان اصفهان و استان‌های دیگر کشور عزیزمان معرفی کرده و اعتبارات لازم را اخذ نمایند و با توجه به این­که حساسیت امنیت اطلاعات در کشور را به دلیل توسعه‌ی روزافزون زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، تامین امنیت در سازمان­ها و دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور، امری مهم و اجتناب ناپذیر می­دانند، از این رو با بهره گیری از متخصصین و نیروهای مجرب، برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی متعددی را، در جهت رشد و فرهنگ‌سازی مقوله‌ی افتا و فراهم نمودن شرایط مناسب در دوران پسا تحریم برای کلیه‌ی دستگاه‌‌های دولتی و خصوصی استان و دیگر استان­های کشور، در دستورکار خود قرار داده­اند.

شرکت اینتلیکام در تعیین مزیت رقابتی، در وهله‌ی نخست، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرارداده است و معتقد است تا حد امکان از نگاه مشتری به مسائل و نیازهای فناوری اطلاعات بنگرد. این شرکت مفتخر است با توجه به در دست داشتن گواهی‌های معتبر و تجارب موفق، گستره‌ی وسیع‌تر و تخصصی‌تری در حوزه‌ی افتا را به مشتریان خود تقدیم نماید.

ورود هر مشتری جدید به اینتلیکام، به معنای ورود شریک تجاری جدید به مجموعه‌ی این شرکت است. اینتلیکام هر یک از مشتریان خود را شریکی پایدار می‌داند؛ به همین دلیل، سرمایه‌های انسانی ماهر و با تجربه شرکت، دوشادوش شرکای جدید، سخت تلاش خواهند کرد تا نیازهای کسب‌ وکار را به صورت دقیق درک نموده و مناسب‌ترین پیشنهاد را با بکارگیری دانش و تکنولوژی روز برای دستیابی به موفقیت مشتری ارائه دهند.

شرکت اینتلیکام به طور خاص، با تولید محصولات گوناگون صنعت افتا، با هدف رفع نیازهای مدیران انفورماتیک کشور، توانسته است دستاوردهای­ کلیدی و مهمی را به ارمغان آورد. از جمله محصولات تولید شده‌ی این شرکت می‌توان به سیستم نظارت و ارزیابی ترافیک، وقایع و رخدادهای شبکه‌های کامپیوتری با نام تجاری سناتور، ابزار مدیریت سوییچ‌ها و مسیریاب‌های سیسکو با نام تجاری ناظم و ابزار مدیریت و نگهداری امن مستندات سازمان با نام سندیار و موارد مختلف دیگر اشاره کرد.

logo-samandehi