شنبه، 29 شهریور 93 - 11:40

 

com.anttek.explorerex

یکی  از دغدغه های کاربران دستگاههای ارتباطی از قبیل گوشیها و تبلت ها، امروزه  مرتب سازی حجم بالایی از اطلاعات است.در برخی موارد پیدا کردن یک فایل بین اطلاعات گوشی و نیاز سریع به آن وجود یک برنامه مدیریت فایل را ضروری می سازد.antTek explorer با دو ویژگی مرتب سازی قدرتمند و ارائه دید جامع به کاربران از فایل های خود میتواند برنامه ای مناسب در این زمینه باشد.

1

در دید اول ضرورت نصب چنین برنامه هایی بر روی گوشی ها چندان ملموس به نظر نمی رسد ولی در مواقع مورد نیاز به یافتن یک فایل به ضرورت برنامه ای خوب برای مدیریت فایل ها پی میبریم و در این ضمینه  antTek explorerحرف های زیادی برای گفتن دارد.

رابط کاربری:

antTek explorer در قالبی ساده ولی کارآمد به خوبی می تواند عملکردی خوب برای دستگاه  شما به ارمغان بیاورد . در این برنامه از قالب گرافیکی جذاب و دیگر آیتم های این چنین خبری نیست. برنامه  با چینشی نظام مند به خوبی فایل های گوشی را نمایش می دهد و به دور از هرگونه کار گرافیکی خاص به هدف اصلی یعنی مدیریت فایلهای شما می پردازد و می توان گفت که رابط کاربری را صرفا در قالب عملکرد برای کاربران فراهم می سازد.

ساده ولی مفید:

با ورود به این برنامه  فایل های گوشی در دسته بندی منظم در منوی سمت چپ قابل نمایش است که با تپ کردن برروی هر فایل زیر مجموعه ی آن در محیط اصلی برنامه در سمت راست قابل رویت است. از ویژگی  های خوب این بخش می توان به نمایش دقیق محل فایل انتخابی بعنوان یک آدرس اشاره کرد که در بالای صفحه  قابل دسترسی است.

با تپ کردن روی هر فایل می توان امکانات خوبی برای انتخاب داشت به گونه ای که میتوان برای عملکرد برنامه سطح A   را تعریف کرد. با تپ کردن و نگه داشتن فایل می توان آنرا به سمت منو هایی از قبیل book mark ,delete ,zip ,cut ,copy  هدایت کرد . منوی zip  برای فشرده سازی فایل و book mark افزودن به لیست علاقه مندی ها است.

antTek explorer  به دور از ویژگی هایی از قبیل تهیه ساده کپی و انتقال راحت فایل از جایی به جای دیگر عملکرد فوق العاده ای در ضمینه شناسایی و دسته بندی فایل های شما دارد که به معرفی دسته بندی های آن می پردازیم:

Internal storage  : فایل هایی که بر روی حافظه داخلی وجود دارند.

External SD card : فایل هایی که بر روی حافظه ی خارجی وجود دارند.

Device : فایل های مربوط به system، root ، cash

Network : امکان اتصال به شبکه windows share ,SFTP ,FTPS ,FTP (تست گرفته نشده)

Cloud: امکان مشاهده فایل های روی drive هایی از قبیل Yandexdisk ، google drive، Box، sky drive ، Drop box

Book mark: لیست علاقه مندی هایی که در برنامه مشخص شده و در واقع فایل های پر کاربرد گوشی شما

Temporary : عملکردی مشابه Bookmark  دارد.

My library :شامل اسناد، e-book ها،  تصاویر،  ویدئو ها و موزیک های گوشی شما می شود.

Application : شامل apk نصب شده روی گوشی به همراه امکان مدیریت است.

نقاط مثبت :

امکان اجرای فایل ها در محیط برنامه

کاربری ساده و کارآمد برنامه

امکان سرچ بین فایل ها

مدیریت تمام گوشی

نقاط منفی:

قالب گرافیکی متوسط

 رنگ نوشته در قسمت سرچ همرنگ قالب بوده و قابل نمایش نیست

دانلود از بازار

logo-samandehi